Oct 03 2003

افاضات سردبیر خودم

نوشته:     :::       Comments Off on افاضات سردبیر خودم

من معمولآ سردبیرخودم را نمی‌خوانم ولی گاهی اوقات که مطالبی از آن در اینجا و آنجا بازنویسی می‌شود و حس کنجکاوی مرا بر می‌انگیزد می‌خوانم و اکثرآ به این نتیجه می‌رسم که واقعآ در بین ما ایرانیان قحط الرجال است! وگرنه این حضرت با این صراحت این همه اظهار عقیده بی معنی نمی‌کرد.
اینکه عده‌ای ملازاده انجمن وبلاگ نویسان یا هر انجمن دیگری را راه انداخته باشند دلیل نمی‌شود که ما نتیجه بگیریم که این کار غلط است یا نیازی به این کار نیست. یکی از اساسی ترین مشکلات مملکت ما نبود احزاب و سازمانهای مدنی مردمی است تا بتوانیم بوسیله آنها در مقابل دستگاههای عریض و طویل دارالخلیفه قد علم کنیم. اگر بفرض گروهی از وبلاگ نویسان که واقعآ به آزادی بیان اعتقاد دارند بکوشند تا از راه متشکل کردن و سازمان دادن وبلاگها، از آنها ابزاری بسازند تا با استفاده از این ابزار بتوان درمقابل دستگاهای عریض و طویل ملایان قد علم کرد و بر آنها چیره شد، کاری بس بزرگ انجام داده‌اند.
این پراکندگی ماست که دست رژیم را در تمام زمینه ها باز می‌گذارد.
دلیل حسين درخشان در این زمینه درست مثل این می‌ماند که استدلال کنیم که چون کسی از کسان در یک سانحه رانندگی جان باخته دیگر هیچ کس نباید رانندگی کند!
اگر عده‌ای مزدور انجمنی را راه انداختند! این دلیل نمی‌شود که فرزندان خلف ایرانزمین یک انجمن دیگری را برای مبارزه با این اوباش راه نیندازند.
بگمان من این پوچ ترین دلیلی است که تاکنون شنیده‌ام.

نوشته: در ساعت: 12:37 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on افاضات سردبیر خودم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی