Nov 04 2003

عدلیه‌ی سید علی گدا

نوشته:     :::       Comments Off on عدلیه‌ی سید علی گدا

آخه به حرامزاده‌ای مثل مرتضوی چه باید گفت! مگر اینکه سکوت کرد تا روزی که بتوان دادگاه حرامزادگان را تشکیل داد و برعکس زورگویی‌های این حرامی به جرائم او و دیگر اوباش هم‌فکراش با روشی عادلانه رسیدگی کرد و حق واقعی‌اش را کف دستش گذاشت.
مردک در آخرین تلاش خود چه اراجیفی می‌نویسد و از همه بدتر زمانی است که به مباحثی واهی همچون حق، عدالت و کوفت و زهرمار در حکومت نگینشان اشاره می‌کند.نمی‌دانم بنویسم گریه کنید یا بخندید! یقینآ به حال و روز ملت باید گریه کرد و به ریش گربه مرتضی علی و رهبرش باید خندید یا بهتر بگویم باید رید.
جفنگیات متضوی را بخوانید:

در تاييد بيانات نايب رييس محترم كميسيون اصل 90 به استحضار مي‌رساند نظر به اينكه مطابق مفاد قانون نحوه‌ي اجراي اصل نود، اين كميسيون يك مرجع قضايي نيست و دخالت و اعلام نظر آن در پرونده‌اي كه مراحل رسيدگي و محاكمه را مي‌گذراند و هنوز منتهي به اعلام نظر و راي دادگاه نشده، تخلف آشكار از اصول قانون اساسي است زيرا مطابق اصل 159 قانون اساسي، مرجع رسمي رسيدگي به شكايات و تظلمات مردم قوه‌ي قضاييه است و مرجع نظارت بر حسن اجراي قوانين در محاكم دادگستري نيز به موجب اصل 161 قانون اساسي ديوان عالي كشور تعيين گرديده كه مستقل از دو قوه ديگر، به همه شكايات رسيدگي و حكم مربوطه را مطابق موازين قانوني و طي تشريفات خاص صادر مي‌نمايد.

گریه کنید به حال ملتی که این حرامی دادستان پایتخت شان هست. به تیتر ایشان دقت کنید: دادستان ای وای به روز ملتی که چنین حرامی داد ستان اش باشد.

نوشته: در ساعت: 2:00 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on عدلیه‌ی سید علی گدا  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی