Nov 12 2003

بهوش باشید انتخابات را نبازیم!

نوشته:     :::       Comments Off on بهوش باشید انتخابات را نبازیم!

بهوش باشید انتخابات را نبازیم! منظورم از انتخابات را نبازیم این است که اگر تعداد شرکت کنندگان در انتخابات به یک حد قابل قبولی برسد یعنی جبهه‌ی آزادی و دموکراسی بازنده شده است. آقایان نقشه‌ها درسر دارند تنها با تحریم انتخابات می‌توانیم نقشه‌های آنها را نقش بر آب کنیم. مطلب زیر اظهارات رسول منتجب‌نيا عضو شورای مركزی مجمع روحانيون مبارز و رييس ستاد انتخابات اين مجمع است:
تا به حال از اخبار رسيده از جناح رقيب اصلاح طلبان ، اين گونه استنباط كرده‌ايم كه اين جناح بيشتر و قوي‌تر از گذشته وارد صحنه شده و هرچه قدرت و توان داشته برای حضور گسترده در انتخابات متمركز كرده است.همچنين سازماندهی فوق العاده دقيق و منسجمی را تا به حال داشته‌اند و حتی سياست‌های تبليغاتی در سراسركشور تحت فرماندهی ستاد خاصی انجام مي‌شود به نحوی كه هيچ كدام از چهره‌های سياسی مجاز به هيچ اظهار نظری بدون هماهنگی با‌ آن ستاد نيستند.
اخبار رسيده حاكی است كه اين جناح در مورد كانديداها مي‌خواهند چراغ خاموش وارد صحنه شوند بدين معنی كه از چهره‌های گمنام سياسی ولی صاحب عناوين و اسم‌ها و مدارك استفاده كنند مانند چهره‌های دانشگاهی، فرهنگی و احيانا حوزوی. كسانی كه حقيقتا همفكر آنها هستند ولی برچسب جناح محافظه‌كار را ندارند.
منتجب‌نيا افزد:آنها برای هيات رييسه مجلس تعدادی از چهره‌های شاخص پيشكسوت را در نظر گرفته‌اند كه در هر شهری كه شانس رای دارند كانديدا شوند.مهم نيست كه در چه شهری باشد بلكه هدف، ورود به مجلس و در اختيار گرفتن مديريت مجلس است.

نوشته: در ساعت: 1:34 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بهوش باشید انتخابات را نبازیم!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی