Nov 16 2003

چپلوهای چپ نما

نوشته:     :::       Comments Off on چپلوهای چپ نما

تا زمانی که در بین اپوزیسیون رژیم نیروهایی مثل خانم مليحه محمدی وجود دارند بنظر من خریت محض است اگر که رژیم برای حذف مخالفین‌اش به احکام اعدام و زندان دست بزند. چون هم از نظر بین‌المللی منزوی می‌شود و هم مخالقتهایی را در داخل بر می‌انگیزد. چپ نماهای چپلویی مثل ایشان برای نابود کردن نیروهای اپوزیسیون بتنهایی کافی هستند. باور ندارید به روح اجدادم قسم که بعد از خواندن مطلب خانم محمدی به چنان تشنجی دچار شدم که نزدیک بود سکته قلبی مرا از دست این همه روشن فکر نجات دهد و به دیار باقی بفرستد.
حالا پس از اینکه چند قرص تسکین اعصاب را بلعیدم و بر اعصابم مسلط شدم بد نیست به چند سوال ایشان پاسخ گویم. گرچه ایشان این سوالها را از مدعیان رهبری مردم و رهبران و همکاران خود کرده‌اند ولی ما هم هرچه باشد کله‌پز وبلاگ شهر هستیم و برای خودمان جا و مقامی قائلیم! و بخاطر اینکه حداقل به خودمان ثابت شود که هنوز زنده‌ایم و به دیار نیستی عزیمت نکرده‌ایم این پاسخ‌ها را می‌دهیم وگرنه ما سگ کی باشیم پاسخ روشنفکران را بدهیم.
سوالهایی را که ایشان مطرح کرده‌اند بیشتر به شوخی می‌ماند تا به سوالات جدی. ایسان می‌فرمایند:
شوخی اول :
چرا شرکت در انتخابات و تعديل فضای استبداد سياسی بجای آنکه به سود طرح و پيشبرد رفراندم باشد، به زيان آن خواهد بود!؟
پاسخ: خانم جان سر کار گذاشتن همه مان را. البته شاید شما هم از آن دسته هستید که هنوز به وجود پاپانوئل اعتقاد دارید.
شوخی دوم :
چرا سپردن مجلس قانون گذاری مملکت که يکی از ارکان تدارک کننده رفراندم يا همه پرسی است به دست جريان مخالف به سود پيش بردن رفراندم است؟!
پاسخ: سرورگرامی در آن دستگاه هیچ کس خواهان رفراندم نیست. اگر گاهی گداری به شوخی این مساله را پیش می‌کشند و اسم رفراندم را می‌آورند! برای آن است که رقیب را بترسانند. وگرنه دست اندرکاران در رژیم ولایت بدون استثناء همگی آگاهند که اگر روزی یک حکومت واقعی منتخب مردم بر سر کار بیاید همگی آن حضرات، از اصلاح کرده تا اصلاح نکرده جملگی باید پاسخگوی جنایات 25 سال گذشته شان باشند.
نکته دیگر اینکه خانم جان اصلآ فرضیه شما از بنیان غلط است. در آن دیار چیزی بنام مجلس قانون گذاری وجود ندارد آن چیزی که در آن دیار ملازده وجود دارد اسم‌اش مجلس شوربای اسلامی است، قانون هم که چه عرض کنم بجز بی قانونی چیزی از آن خارج نمی‌شود. لطفآ از اینگونه شوخی‌ها نفرمایید، بعضی ها مثل خُسن آقا قلبشان ضعیف است سکته می‌کنند گناه‌اش گریبان شما را می‌گیرد ها.
شوخی سوم :
و بخصوص چرا در شرايطی که نمايندگان مجلس صحبت از رفراندم به ميان مي‌آورند، طرحی ارائه مي‌شود که چنين نمايندگانی در مجلس نباشند؟!
پاسخ: به پاسخ قبلی مراجعه شود
شوخی چهارم :
مگر به سود پيشبرد خواست رفراندم يا هر برنامه ديگری که ما داريم نيست که نمايندگان مردم در پارلمان يا نيروهايِی در حاکميت از آن دفاع کنند؟
پاسخ: روشنفکر عزیز بر سر این سوال شما من مجبور به خوردن چهار قرص مسکن شدم. کدام نماینده‌ی مردم!؟ چرا جک می‌گویید، کدام کشک!! کدام پشم!! تنها چیزی که ما می‌دانیم این است که روشنفکران چیلوی چپ‌نمای ما دوباره دارند خر را رنگ می‌کنند و بجای قناری می‌خواهند به مردم قالب کنند.
هموطن عزیز همان کسانی را که شما گمان می‌برید نیروهای طرفدار رفراندم! در رژیم هستند بلافاصله تا نوشته شما را خواندند قند در دلشان آب شد و آن را چاپ مجدد کردند تا بوسیله‌ی آن بتوانند چماقی بسازند و بر فرق شکافته امثال ما بزنند. همین خود بتنهایی دلیل بر مردود بودن اسراتژی شماست البته اگر بتوان نام استراتژی را بر آن گذاشت.
در خاتمه باید به عرض مبارک خانم ملیحه محمدی برسانم که هم‌خوابگی با یک انسان مبتلا به ایدز امتحان کردن ندارد! نتیجه‌اش جز مرگ و نیستی چیز دیگری نیست. رژیم جمهوری اسلامی هم یک رژیم ایدزی است هم‌خوابگی با آن به بیماری ایدز منتهی می‌شود.
چه خوب گفته هموطن عزیز دارا گلستان :
• پيشنهاد شرکت در انتخابات را زمانی جدی ميگيرم که قبلا وجود انتخابات و برسميت شناختن حق انتخاب در نظام اسلامی ثابت شده باشد
• ما انتظار داريم که جهان پيام اصلی ما را که اين رژيم انتخاب ما نيست را بوضوح بشنود و در روزهای بحرانی که خواه نا خواه در پيش است دست همکاری بسوی مردم و نه نظام دراز کنند

نوشته: در ساعت: 6:47 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on چپلوهای چپ نما  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی