Nov 21 2003

رهبری و والد بمانعلی

نوشته:     :::       Comments Off on رهبری و والد بمانعلی

رفته بودیم بیت رهبری دیدیم معظم‌اله درافشانی‌هایی کرده‌اند که واجب است امت همیشه در صحنه حتمآ آن را بخوانند. گفتیم خدای ناکرده اگر کسی روز جمعه‌ای خواب‌اش برده و به اینگونه واجبات نرسه گناه کبیره می‌شود. از اینرو درافشانی‌های معظم‌اله را بدون دستکاری بعه عرض می‌رسانیم. درضمن پیشنهاد می‌کنیم نظر مبارک ستون دین مبین اسلام “والد بمانعلی” را هم که در نظرخواهی قبلی مقام رهبری نوشته شده حتمآ بخوانید.
والد بمانعلی گرامی
البته شما بعنوان مذاب الولایه حق دارید نگران از دست رفتن دین و ایمان باشید ولی البته باید توجه داشته باشید که بین خودیها و غیرخودیها تفاوتی هست و خوب … خودیها البته اولی تر هستند !!!
اکبر هم که واضح است از خودمان است و بخاطر خدماتی که به ولایت ما کرده نمیتوان او را بابت چنین کاری مواخذه نمود . ضمنا” اکبر خودش اینکاره است و میداند باید با پای چپ به بیت الخلا دخول کند ولی خوب البته گاهی فشار بول و غائط « لعنت الله علیه » چنان جسم و جان را بهم میفشارد که هر آیت اللهی را به گه خوردن میاندازد و وی را موقتا” بیخیال دین مبین اسلام و واجبات و مستحباتش میکند . بعضا” پیش آمده که اینجانب که ولی امر مسلمین جهان هستم درست در لحظه ی انزال « دقیقه ی نود در لسان فوتبال دوستان » برای خلاصی از دست بول و غائط « لعنت الله علیه » و همچنین بخاطر حفظ خشتک و آبروی اسلام که آبروی همه ی مسلمین جهان است بجای پای چپ با سر به بیت الخلا وارد شده ام …
جان کلام اینکه برای حفظ اسرار نظام بکوشید و بدانید که دشمن همیشه بدنبال خشتک خیس علمای اسلام است تا آن را بر سرنیزه کند و تتمه ی آبروی اسلام را بر باد دهد .
و من الله و ولی فقیه توفیق
حضرت آیت الله العظمی امام سید علی خامنه ای

نوشته: در ساعت: 3:54 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on رهبری و والد بمانعلی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی