Dec 09 2003

چند مطلب

نوشته:     :::       Comments Off on چند مطلب

فردا مرخصی گرفتم تا بروم مقابل ساختمان شهرداری اسلو، همانجا که جایزه نوبل می‌دهند. دوربین دیجیتال را هم با یک دفترچه یاداشت همراه می‌برم و خبرهایی برایتان خواهم نوشت.
رفتم سراغ رئیس برای مرخصی وقتی گفتم برای چه کار است، گفت: پس مرخصی بیشتر از یک روز می‌خواهی! گفتم نه فقط برای فردا. به شوخی گفت زندان رفتن‌اش را حساب نکرده‌ای؟
به نانا عزیز که نوشته بودی برای خبر رسانی چه کمکی از دستت بر می‌آید: دوست خوبم اگر خبرها را که می‌خوانی بوسیله‌ی میل برایم ارسال کنی بد نیست. مثلآ می‌توانی یکی از سایتهای خبری را تو مسولیت‌اش را بپذیری و خبرها را روزانه برای من ارسال کنی من هم آنها را در خبرنامه قرار خواهم داد.
کار اینا تمومه عزیز
عبدالواحد موسوی لارى، وزير کشور ايران روز دوشنبه هشتم دسامبر بار ديگر از حمله گروه های تندرو به اجتماعات و سخنرانی ها انتقاد کرد و گفت “هويت اين افراد را من روزى افشا خواهم کرد.”
خُسن آقا:
حتمآ شما هم، “آقای موسوی لاری” درک کرده‌اید که آن روز نزدیک است. دیر نخواهد بود آن روزی که دادگاه ملت ستم دیده ایران شما را مجبور به پاسخگویی کند. یقینآ در چنین دادگاهی همه ناگفته‌ها گفته خواهد شد، امید داریم که هرچه زودتر آن روز فرا رسد.
به حزب الله کس خل: بدبختا چقدر ویروس می‌فرستید! اگه بنا بود PC من از کار بیوفته باید سالها پیش از کار می‌افتاد. بیخود وقت خودتون رو روی من تلف نکنید! گرچه شما بابت این کار حقوق می‌گیرید ولی باید به عرض تون برسونم که تمام ویروسهای شما قبل از رسیدن به PC من بوسیله‌ی Firewall اخته می‌شوند.
تجمع كارشناسان مامايي در مقابل درب مجلس شوراي اسلامي
حتمآ مجلس آبستن حوادثی است که ما خبر نداریم! ولی خوب ماماها هرچی باشد خبره‌ی اینکارند!

نوشته: در ساعت: 1:20 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on چند مطلب  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی