Feb 20 2004

دوره خمینیسم پایان یافت

نوشته:     :::       Comments Off on دوره خمینیسم پایان یافت

دوره خمینیسم پایان یافت



اول از همه تبریکات صمیمانه مرا به ملت بیدار ایران بپذیرید. حرکتی را که امروز شاهد آن بودیم نشان داد که ملت ایران بسیار باهوش تر و با استعدادتر از ملتهای اروپا ست. باور کنید با شناختی که از کل جماعت اروپایی دارم گمان نمی کنم هیچ یک از این ملل با نبود رهبری که در جامعه ایران شاهد آن هستیم هیچگاه می توانستند چنین یک دست و متحد عمل کنند من به ملتم افتخار میکنم که اول فریب اصلاح طلبان قلابی را نخورد و به ریششان خندید و بعد متحد و یک شکل به جهانیان نشان داد که خود تصمیم گیرنده آینده ایران است و از هیچ کس دستور نمی گیرد.
..:¨¨:..:¨¨:..:¨¨:..:¨¨:..:¨¨:..:¨¨:..

چرا اینو زودتر ننوشتی عزیز، اصلآ چرا به ذهن پوک خودم این جمله نیومد؟ این جمله رو اگر زودتر کشف کرده بودی یا کرده بودم یا کرده بودیم. می‌شد باهاش حکومتو خلع سلاح کرد. میدونی چرا؟ چون این لکه ننگ پاک شدنی نیست. کافی فردا سرکار یا توی محله مثلآ یکی انگشت سبابه‌اش یک کمی لکه آبی داشته باشه طرف مجبوره توی خونه بمونه و از خونه بیرون نیاد تا مبادا دیگرون ببینند که چه گناه بزرگی کرده. مگر گناهی بزرگتر از خیانت به مام وطن هم هست؟
از فردا ای ملت هرکه را این لکه ننگ آبی رنگ بر انگشت سبابه داشت را از خود ترد کنید او از ما نیست او نوکر خامنه‌ای است. اواین لکه ننگ را تا ابد با خودش حمل خواهد کرد.
ای کاش قبلآ گفته بودی عزیز. تا روش بیشتر کار می‌کردیم.
زیتون : 2- من با همه‌ي کوچيکتر از اون بودن، فتوي مي‌دم فردا هر کس انگشت سبابه( نشانه) دست راستش جوهري باشه خائنه:)
..:¨¨:..:¨¨:..:¨¨:..:¨¨:..:¨¨:..:¨¨:..

تلوزیون بی‌بی سکینه(ساعت 15:00 GMT): عده زیادی از قبل از باز شدن درهای مراکز رای گیری منتظر رای دادن بودند. هاهاهاها!
نه شرقی نه غربی دولت فخیمه اسلامی.

بر اساس خبری که از بی بی سکینه پخش شد حکومت ملاها بخاطر تعداد زیاد!!! رای دهندگان مراکز رای گیری را یک ساعت بیشتر باز نگاه خواهند داشت. هاهاهاها!
نه شرقی نه غربی دولت فخیمه اسلامی.

کوس رسوایی حکومت فخیمه اسلامی را بر سر هرکوچه و محله ای می‌توان شنید حالا تحلیل گر بی‌بی سکینه از حس آن عاجز است به این می‌گویند تحلیل آن هم به نرخ روز. فکر کردید بی خود بود چارلز آمد به پابوس آقایون یا بهتره بگوییم آمد تا آقایون (ملاها) پاهای مبارکش ببوسند و عهد اخوت مجددآ ببندند.

نوشته: در ساعت: 9:25 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دوره خمینیسم پایان یافت  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی