May 23 2004

نمی‌گذارند آقا جان تا می‌آید

نوشته:     :::       Comments Off on نمی‌گذارند آقا جان تا می‌آید

نمی‌گذارند آقا جان تا می‌آید یک حرکتی شکل بگیرد یک خود فروخته مواجب بگیری می‌آید وسط و وظیفه نوکری‌اش را انجام می‌دهد. چه شده، بنا است دوباره عده ای شمشیر را از رو ببندند؟ خیلی احمق تشریف دارید گمان می‌کنید ما از شمشیر چوبی شما می‌ترسیم؟ افسوس چنان در حماقت خود گرفتارید که هنوز بعد از این همه سال درک نکرده‌اید که عده‌ای ترجیح میدهند بمیرند و زیر بار زورگویی‌های شما نروند.
این مطلب را بخوانید تا توضیحات بیشتر را در پی آن بدهم:
متن از زوزه کپی شده:
شمر بهترين دوست مرتضوی است (عمومی)
با چيزهايی که از جلسه‌ی مرتضوی با آی.اس.پی‌داران درز کرده است، کسانی که با تعطيل شدن شرکت‌های کامپيوتری بيکار شده‌اند، بايد مديون برادر عزيز خسن‌اقا، شمر يا هر حرامزاده‌‌ی ناشناس ديگری باشند که يک‌تنه به اندازه‌ی تمام ما روی هم در شکل دادن ذهن آدم‌هايی مثل مرتضوی که فقط اينترنت را از روی بولتن‌های محرمانه می‌شناسند، تاثير گذاشته‌اند. کمکی که شمر و خسن‌اقا و پست‌فطرت‌های ديگر شبيه به آنها به دشمنان اينترنت در ايران کرده‌ و می‌کنند، هيچ کس نکرده است. شرم بر کسانی که به اين وطن‌فروشان پست کمک می‌کنند. نکند اصلا خود اين شمر و خسن‌آقا و دوستانش، درست مثل کمونيست‌های کارگری از روسای مرتضوی پول گرفته‌اند که مثل برلين بيايند همين کارها را بکنند؟ از اين حرامزاده‌های مفت‌خور بی‌پرنسيپ هيچ چيز بعيد نيست. با عصبانيت فراوان و آماده‌ی فحش خوردن، – حسين درخشان

من زوزه نمی خوانم بهمین خاطر مطلب را تا امروز نخوانده بودم، مطلب روز چهارشنبه نوشته شده امروز یکی از دوستان لینکش را برایم فرستاد.
اولآ ما دیروز به دنیا نیامده‌ایم که به همین سادگی بپذیریم که این نوشته دست خط حسین درخشان است، حتی با اینکه او را نوکر آقا می‌دانیم ولی باید از خود سوال کرد که چه کس و کسانی می‌خواهند با گل آلود کردن آب ماهی بگیرند. در زیر سناریوهایی را مطرح می‌کنم تا شاید بتوانیم مشخص کنیم که این حیله از کدام لجنزاری سرچشمه می‌گیرد.
این کار کار بروبچه‌های زوزه است. به این دلیل: هیتشان پایین رفته می‌خواهند با راه انداختن جنگ زرگری هیت جمع کنند، به همین سادگی.
کار کسان دیگری است که با این کارشان می‌خواهند به نوکر مفلوکی بنام حسین درخشان ضربه بزنند.
کار بزدلی بنام حسین درخشان است و در زوزه نوشته تا فردا بتواند بگوید که “کی بود کی بود من نبودم”. آقای درخشان اگر پاسخ این نوشته را ندهید از فردا صبح در تمام نظرخواهی‌های ملت وبلاگ نویس این نوشته شما را منعکس خواهم کرد تا همه بدانند با چه لجنی طرفند.
اگر سناریو دیگر سراغ دارید ما را هم با خبرسازید.
حالا برای روشن شدن موضوع چه باید کرد.
اول از همه سردمداران زوزه یا وظیفه خود را انجام می‌دهند و ما را در پیدا کردن مسول این نوشته یاری میدهند و او را به همه معرفی می‌کنند یا زیر سبیلی این مساله را در می‌کنند که آنزمان ما خود میدانیم با زوزه.
دوم آقای حسین درخشان در لجن نامه خود یا این نوشته را تکذیب میکنند یا مسولیت آنرا به عهده می‌گیرند.
جایگاه خُسن آقا در بین وبلاگ نویسها مشخص است و نیازی به توضیح بیشتر در این باره نیست. آنهایی که در جایگاه مشکوک ایستاده‌اند باید پاسخگو باشند.

نوشته: در ساعت: 1:07 pm در بخش: دیگران

Comments Off on نمی‌گذارند آقا جان تا می‌آید  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی