May 27 2004

سعید درنظرخواهی مطلب دیروزم می‌نویسد:

نوشته:     :::       Comments Off on سعید درنظرخواهی مطلب دیروزم می‌نویسد:

سعید درنظرخواهی مطلب دیروزم می‌نویسد:

سعيد 33
حسن آقا، هستم
ولی در رابطه با فرستادن پول به ايران ميخواستم پيشنهادی بدهم همانطور که ميدونی الان رژيم شروع کرده به دستگيری و زندانی کردن مبارزين در داخل دوست داشتم که پولی برای خانواده اين عزيزان تا حدی که در توان داريم جمع کنيم و بفرستيم، خودم در ايران امکان پخش اين پول رو ندارم، چون شما رو قبول دارم ميتونم پول رو به حسابی در اروپا براتون واريز کنم و اگر ديگر دوستان هم مايل هستند ميتونند کمک کنند و به نحوی اين پول رو به خانواده های اين مبارزين برسونيم هرچند ناچيز ولی شايد بتونه دردی رو از آنها دوا کنه چی فکر ميکنی، من که آنجا نيستم که در مبارزه از خودم مايه بگزارم در خارج از جيبم سعی ميکنم کمکی کنم
به اسلام و مسلمانی فقط بايد رييد
اميل رو ميگزرام که اگر دوست داشتی جوابی بدهی ولی جديدن که همش ويروس ميگيرم از ايرانيهای ناشناس
موفق و پايدار باشی

هرچه فکر کردم چه پاسخی به او بدهم چیزی بنظرم نرسید راستی نظر شما نسبت به اینگونه خواسته‌ها چیست؟
می‌دونی سعید جان اگر بتو پاسخ می‌دادم که با این کار مخالفم به من می‌گفتی تو چه مبارزی هستی که حاضر نیستی کمک مالی بکنی به مبارزه. اگر می‌گفتم موافقم که نیستم، آنوقت باید پیامدهایش را هم می‌پذیرفتم.
عزیزجان مساله 100 دلار یا هزار دلار نیست. مساله مبارزه هیچوقت مساله پول نبوده و نخواهد بود چون کسانی که اساس مبارزشونو بر این می‌گذارند که کسی پولی بدهد و آنها مبارزه بکنند، چنین مبارزه‌ای حتی اگر مبارزه واقعی باشه بعدها تبدیل می‌شود به یک رابطه حقوق بگیر و حقوق بده. چنین رابطه‌ای هیچ‌گاه نمی‌تواند بی‌طرفانه باشد. از این رو تئوری من همیشه این بوده که مگر در مواقع مشخص و برای اهداف مشخص نباید چنین رابطه‌ای برقرار شود.
تازه گیرم که خواستی چنین کاری را بکنی آیا فکرش را کرده‌ای که فردا رژیم همین مساله را می‌کند یک چماق می‌زند توی سر مبارزین و می‌گوید: میلیونها دلار دولت‌های خارجی دادند تا در ایران توطئه راه بیندازند.
اگر من در ایران بودم و حتی در زندان، این که یک نفر به خانواده من کمک مالی کند را یک توهین به خود تلقی می‌کردم.
البته این نظر من است و دلیل نمی‌شود که نظر درستی باشد اگر دوست داشتی حاضرم باهات در این مورد بحث کنم.
دوست من اگر کمکی از دستمان بر می‌آید باید بکنیم ولی اگر بخواهیم از این طریق کمک کنیم بنظرم نکنیم بهتر است.

نوشته: در ساعت: 6:10 pm در بخش: دیگران

Comments Off on سعید درنظرخواهی مطلب دیروزم می‌نویسد:  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی