Jul 11 2002

آقای رئیس جمهور از کیسه

نوشته:     :::       Comments Off on آقای رئیس جمهور از کیسه

آقای رئیس جمهور از کیسه ی خلیفه میبخشند
مطلبی را خواندم در مورد اینکه آقای حميدرضا ترقي دبير سياسي جمعيت موتلفه اسلامي مدعي شد که آقای رئیس جمهور دلجویی کرده اند از فرهاد نظری که در زیر میخوانید. این آقای رئیس جمهور اصلاح طلب از قرار معلوم بیشتر رئیس جمهور عوامل خود سر و مزدبگیر جمعیت موتلفه میباشد تا رئیس جمهور آنهایی که انتخابش کرده اند. بقول معروف نان امام حُسین میخورد و شمشیر برای یزید میزند. زمانی که بیگناهان را میگیرند و به زندان می افکنند جنابش میگوید از کجا معلوم که گناهکار نباشند، جوانان را اوباش میخواند و روشن فکران را اراذل، بعد پای صندوق رای گیری با طنازی و فریبکاری دم از طرفداری از آزادی اندیشه و دمکراسی میزند. ایکاش با این همه فریبکاری آخوند مردم بیدار میشدند و حد اقل پای این صندوقهای رای فریبکاری نمیرفتند تا حداقل جهانیان بدانند که این رژیم هیچگونه جایگاهی ندارد. بیگناهان درگوشه ی زندانند و رندان آزاد میگردند و سر دسته ی دزدان موتلفه همانهایی که در روزها و ماهای قبل از انقلاب با سرمایه گذاری بر روی آخوند عاقبت بخیر شدند و کلید بهشت را از خمینی ملعون گرفتند و خود و وابستگان را مالک بهشت کردند و کلید جهنم را هم نسیب ملت. آقای ترقی زیاد وراجی کرده اند که اگر بخواهیم نقدی بر آن بنویسیم مثنوی هفتاد من میشود. فقط به ایشان گوشزد میکنم که دیر نیست آنروزی که شما را در یک دادگاه مردمی گریان و لرزان ببینیم که اشک تمساح میریزید و به خدا و پیغمبر قسم میخورید که شما منظوری نداشته اید.
این هم سخن سرایی های آقای ترقی:
حميدرضا ترقي دبير سياسي جمعيت موتلفه اسلامي مدعي شد: رييس جمهور با ارسال نامه اي به “فرهاد نظري ” فرمانده انتظامي سابق تهران از وي به دليل اتهامات وارده در جريان حادثه ١٨ تير ٧٨ دلجويي كرده است. ترقي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، گفت: آقاي خاتمي در اين نامه تاكيد كرده است صدمه اي كه به حيثيت سردار نظري در جريان اين حادثه در اثر آن اتهامات واهي خورده است بايد در افكار عمومي جامعه جبران شود. وي تصريح كرد: اين مساله نشان مي دهد كه مجموعه حركتي كه در جهت زير سوال بردن نيروي انتظامي در آن شرايط سامان پيدا كرد، حتي از نظر رييس جمهور هم مشخص است كه مسير خلافي را طي مي كند. وي گفت: اتهاماتي كه به سردار نظري وارد شد، عمدتا” از سوي جريان تحكيم وحدت، بعضي از عوامل كوي دانشگاه و وكيل تعدادي از دانشجويان صدمه ديده در اين حادثه صورت گرفت.
ترقي افزود: علي رغم گذشت سه سال از حادثه ١٨ تير كوي دانشگاه ، هنوز وضعيت پرونده عوامل پشت صحنه حادثه كوي دانشگاه مشخص نيست. وي مدعي شد: هنوز به پرونده كساني كه از طريق دولت، وزارت كشور و سازمان محيط زيست به مجموعه دست اندركاران فاز سوم اين حادثه كه تحكيم وحدت بود، كمك مي كردند رسيدگي نشده است. وي با بيان اينكه “هنوز بعضي از ابعاد حادثه ١٨ تير بخصوص مسايل پشت پرده اش مبهم باقي مانده”، گفت: سرانجام عوامل اين حادثه كه توسط بيگانگان هدايت مي شد روشن نشده و هنوز مشخص نگرديده چه ارتباطي بين اينها و خارج از كشور وجود داشته است.
دبير كميته سياسي جمعيت موتلفه ادامه داد: اگر به پرونده لباس شخصي ها رسيدگي مي شد، شايد وضعيت غير از اين بود و بسياري از مسايل پشت پرده روشن تر و شفاف تر مي گرديد ولي متاسفانه هنوز هم به اين مساله رسيدگي نشده است. ترقي كه در مجلس پنجم به عنوان عضو كميته تحقيق و تفحص پيرامون حادثه ١٨ تير فعاليت مي كرد، درخصوص نتيجه اين تحقيق گفت: اين تحقيق به واسطه پايان كار نمايندگان مجلس پنجم ناتمام ماند و در مجلس ششم اين مساله به كلي به فراموشي سپرده شد و مجموعه آن تحقيقات بدون بررسي ماند.

نوشته: در ساعت: 5:53 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آقای رئیس جمهور از کیسه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی