Jun 18 2004

مساله سانسور بر اینترنت و

نوشته:     :::       Comments Off on مساله سانسور بر اینترنت و

مساله سانسور بر اینترنت و تقلاهای مذبوهانه رژیم بدجوری روی سیستم اعصابم ریده. همچنین عده‌ای که با جمع آوری امضا و نوشتن بیانیه های آبدوغ خیاری سعی دارند با گوریل با چنین ابزاری کشتی بگیرند.
حرامزادگان را ببینید گمان می‌کنند که می‌توانند با فرستادن ماموران خود توی گروهای موجود آن موجی را که می‌خواهند راه بیندازند. درست است که آخوند حرامزاده است درست است که آخوند مکار است ولی باور کنید دیگر حتی ساده انگارترین هموطنان هم به این آسانی فریب نمی‌خورند که بعضی ها گمان می‌کنند.
نکته اول اینکه هیچگونه قانونی از هیچ مجلسی در قمهوری اسهالی را هیچ ایرانی آگاه و با وجدانی قبول ندارد چه برسد به مجلس 10 درصدی. وضع دولت خاتمی که از این هم بدتر است، شاه سلطان حسین هم بهتر از خاتمی حکومت کرد. اگر گمان می‌کنید که بهمین را حتی می‌توانید بین ایرانیان داخل وخارج شکاف بیندازید و دوباره حکومت ترور در داخل و خارج راه بیندازید باید بگویم که کور خوانده‌اید، آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.
اینکه ما را در داخل سانسور کنید اصلآ اهمیتی ندارد، چون در آنزمان مخاطبان خود را ملت آزاده دنیا قرار خواهیم داد و باز هم خواهیم نوشت تا شما را بیشتر در جهان منزوی کنیم.
از دوستانی که قصد دارند یک بیانیه شدیدالحن در محکومیت این حرکت مذبوهانه قمهوری اسهالی تهیه کنند خواهش می کنم یک میل به من برنند تا این بار هم مثل دفعه‌های گذشته به این ورشکستگان نشان بدهیم که آگاهیم و بیدار و آماده مبارزه.

نوشته: در ساعت: 12:07 am در بخش: آزادی بیان

Comments Off on مساله سانسور بر اینترنت و  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی