Sep 19 2004

با سلاح “کپي” و “پيست” به جنگ مرتضوي برويم!

نوشته:     :::       Comments Off on با سلاح “کپي” و “پيست” به جنگ مرتضوي برويم!

چه بگوییم، اگر پاسخ مثبت ندهیم که می‌گویند بخاطر این است که ایده از حسین درخشان بوده بهمین خاطر همکاری نکردند. خیر چنین نیست. این ایده گرچه بکر نیست ولی راه و روشی است که در دنیای آزاد به آن مدام عمل می‌شود و اثرش حداقل در این دنیا قابل لمس است.
نکته‌ای که در این حرکت مرا سیخونک می‌زند نه این است که نخواهم پی روی از حسین درخشان بکنم که برای من یک هدف مهم است و آن آزادی ایران است و اگر حسین درخشان که هیچ که هر کس دیگری هم راه چاره‌ای برای اینکار نشان دهد پی روی خواهم کرد.
مشکل اما از آنجاست که حکومتیان (شاخه اصلاح طلب‌اش) تا امروز نیازی به هیچ یک از ما ها نداشتند (ما غیرخودی هستیم) ولی امروز که درحال دست و پازدن در زیر چکمه‌های مرتضوی دارند خورد می‌شوند یک مرتبه دموکرات و طرفدار آزادی بیان شده‌اند و توقع دارند که همه به فریادشان برسند.
چرا من باید امروز را کپی پیست کنم؟ امروز را همه می‌شناسند ریشه‌های امروز در آن لجنزاری خفته است که تابسان 67 را آفرید. آیا همین کافی نیست که من از این کار دوری جویم؟
آیا امروز اولین نشریه سانسور شده بدست مرتضوی است؟ چرا زدوتر به این فکر نیفتادید؟ مگر قبل از امروز صدها بلکه هزاران وبلاگ و سایت را سانسور نکردند؟ چرا ساکت بودید. آقای درخشان شما که ادعای آزادی خواهی دارید چرا تا امروز در هیچ حرکتی شرکت نکردید؟ آیا حرکتهای قبلی برای دفاع از آزادی و حقوق برابر انسانها نبود؟ آیا ارزش دفاع از جان یک زن بی گناه و بی دفاع کمتر از دفاع از امروز بود!؟ چرا با دیگران همراهی نکردید؟ آیا زمانی که برای دفاع از آزادی بیان بارها و بارها آنها که دل در بقای این رژیم ندارند حرکت‌هایی را شروع کردند شما شرکت کردید؟
چرا امروز ما باید از سایت امروز دفاع کنیم؟ مگر خون گردانندگان امروز رنگین‌تر از شمر است، یادتان می‌اید زمانی که شمر را سانسور کردند، شما بجای دفاع از آزادی بیان فحاشی به شمر را برگزیدید.
برای یک بار هم که شده از آن بارگاه قدرت پوشالیتان پایین بیاید و نگاه کنید به این چمنزاری که اطراف گسترده شده دیر یا زود با امروز یا بی امروز این چمنزار چنان خرم خواهد شد که زالوها را دیگر در آن جایی نخواهد بود نور خورشید چنان خواهد تابید که زالو را دیگر در مقابل آن تابی نخواهد بود.

چرا من باید کپی و پیست کنم؟ برای کی؟ برای آزادی!؟ یا برای خودی‌هایی که دارند زیر دست و پای مرتضوی خورد می‌شوند!؟ مگر اینها همان بقایای دانشجویان پیرو خط امام نیستند؟

آیا امروز هم از من و ما زمانی که به دام مرتضوی افتادیم دفاع خواهد کرد؟


آقای درخشان صفحه های وبلاگ شما پر است از انکار این همکاری‌ها اگر خواستید با گردشی در وبلاگتان یکی یکی با مدرک تحویل‌تان خواهم داد.

نوشته: در ساعت: 1:29 pm در بخش: آزادی بیان

Comments Off on با سلاح “کپي” و “پيست” به جنگ مرتضوي برويم!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی