Nov 16 2004

مذاکرات فوری و ضرب‌العجلی حسن

نوشته:     :::       Comments Off on مذاکرات فوری و ضرب‌العجلی حسن

مذاکرات فوری و ضرب‌العجلی حسن روحانی با اروپایی‌ها نشان از ترس رژیم از عواقب شکست این مذاکرات دارد. چیزی که در این میان قابل بررسی است مصوبات مجلس شوربای اسلامی است و مغایرت داشتن توافق‌های نامبرده با این مصوبات ست. حضراتی که قبل از انتخابات مجلس زر یامفت زدند و گفتند باید در انتخابات مجلس شرکت کرد حالا می‌توانند قدرت مجلس منتخبشان را مشاهده کنند. نگاهی به *مصوباتی که مجلس در این اواخر داشته و اینکه یک ملای مافنگی مثل روحانی می‌رود در اروپا و یک پایش را می‌گذارد این‌طرف مصوبات مجلس یک پایش را می‌گذارد آن‌طرف و یک فصل می‌ریند به مصوبات مجلس وجمال مجلسیان.

همچنین نگاه کنید به ساختمان جدید مجلس، این الاغ‌هایی که توی اون ساختمان نشسته‌اند لیاقت طویله را هم ندارند چه رسد به اون ساختمان کذایی. همگی می‌دانیم که اگر خری را بر علیه میل‌اش بخواهی به این طرف و آن طرف بکشی چقدر مشکل است. حالا با این وضع آیا اینکه نوشتم این آقایان لیاقت طویله را هم ندارند ادعای غلطی است؟ حالا از این‌ها بدتر آنهایی هستند که قبل از انتخابات تلاش کردند تا مردم را فریب بدهند و آنها را تشویق به شرکت در انتخابات کنند. باید از آنها پرسید برای چه مجلسی که خاصیت ندارد را باید انتخاب کرد؟ بهتر آن است که چهارتا ملا بنشینند توی یک دفتر و هرچه خواستند تصمیم بگیرند حداقل مخارج کمتری برای ملت بالا می‌آورند.

* در طرحی که مجلس کشکی به تصویب رساند دولت را موظف می‌کند به فعالیت برای غنی سازی اورانيوم برای توليد سوخت اتمی و حتی طرح دو فوريتی تدوين شد که هرگونه تعليق برنامه غنی سازی اورانيوم را ممنوع می‌ساخت.



The shedevil herself is in charge

نوشته: در ساعت: 11:10 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on مذاکرات فوری و ضرب‌العجلی حسن  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی