Dec 03 2004

یک آقا یا خانومی که

نوشته:     :::       Comments Off on یک آقا یا خانومی که

یک آقا یا خانومی که گویا رگ مسلمانیش ورم کرده در نظرخواهی مطلب روز اول دسامبر می‌نویسد:



چرادروبلاگت لينک سايتهايی که درانها به مقدسات دين مقدس اسلام ومذهب شيعه بدترین جسارتها واهانتها انجام شده است راقراردادی بدبخت خدایی درکاراست به خودخداروزقیامتی به کاراست من ازخداشرم میکنم که واردوبلاگ کثیف تو شده ام توبانظام حاکم برسرزمین ایران مشکل داری چکاربه دین داری

امثال توبويی ازانسانيت نبرده انداگرمخالف سانسوراینترنتی توسط نظام حاکم برسرزمین ایران هستی درسایتت اعلام کن اقا من مخالف بااین امرم چهارتافیلترشکن به ملت معرفی کن اگر با نظام جمهوری اسلامی مخالف هستی هرکاری دوست داری بکن بهت هشدار میدم لینک سایتهایی که دران به مقدسات دین وشیعه توهین شده رابردار هرکس باال علی درافتاد ور افتاد



ایشان گویا فراموش کرده‌اند که 25 سال جمهوری اسلامی درحال ریدن به هیکل مسلمین است و خاورمیانه بلکه دنیا را دارد به نام اسلام به گوه می‌کشد و ایشان تا امروز خواب بوده‌اند و گویا اصلا خبر نداشته‌اند که خمینی و دارو دسته‌اش که شاید ایشان تا همین دیروز از آنها حمایت می‌کرده‌اند بیشترین توهین‌ها را به مذهب اسلام کرده و ایشان سکوت را ترجیح داده‌اند و حتی امروز هم هیچ انتقادی به بانی اصلی به لجن کشیده شدن باورهایشان ندارند ولی اگر کسانی امثال خُسن آقا از روی خشم آن هم خشمی که بعد از 25 سال جنایت مسلمین ابراز می‌دارند را توهین به دین‌شان می‌داند.

حضرت بی نام و نشان اگر شما خواستار نجات دین خود بودید باید در این 25 سال کاری می‌کردید. مگر شما زبان نداشتید که در این 25 سال به بانیان لجن مال کردن باورهایتان انتقاد کنید؟ حالا امروز یک مرتبه از خواب بیدار شده‌اید و می‌خواهید بدبختی‌های مسلمین را که مسولش خود مسلمین هستند را به گردن باریک خُسن اقا یا دیگر دین ستیزان بیندازید؟

وقاحت هم حدی دارد! آیا زمانی که خمینی به نام اسلام شما سربرید و حمام خون در ایران راه انداخت شما کور و کر بودید که از اسلامتان دفاع نکردید!؟ امروز دیگر برای دفاع از اسلام عزیزتان متاسفانه یا خوشبختانه بسیار دیر شده تخریب‌ها انجام شده و دیگر راه بازگشتی نیست. چرا راه دور برویم مگر همین امروز به نام اسلام عزیز شما در خاورمیانه همه گونه خونریزی راه نمی‌اندازند مگر بنام دین شما سر نمی‌برند؟ مگر بنام دین شما تجاوز نمی‌کنند؟ مگر بنام باورهای شما کثیف‌ترین رفتار را که حتی وحشی ترین حیوانات هم قادر به انجامش نیستند انجام نمی‌دهند پس شما که تا این اندازه به دین اسلام‌تان ارادت دارید چرا خفقان گرفته‌اید و حتی یک اعتراض خشک و خالی هم به اینگونه جنایات نمی‌کنید و باز هم اجازه می‌دهید که دین شما را بیشتر تخریب کنند؟

اگر مبارزه‌ای برای حفظ دین و باورهایتان دارید باید در جبهه دیگری انجام دهید نه با من و امسال من چه ما تا آنجا که امکان داشته باشد به باورهای دیگران احترام می‌گذاریم.

احترام باید دوطرفه باشد نه اینکه تمام دنیا باید به دین اسلام احترام بگذارند و مسلمین همچون حیوانات وحشی هر بلایی که خواستند بر سر عالم و آدم بیاورند و اگر کسی گفت بالای چشمشان ابروست آنگاه است که به تریج قبای شما مسلمین بر می‌خورد.

نوشته: در ساعت: 1:16 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on یک آقا یا خانومی که  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی