Dec 11 2004

وزیر امور خارجه ایتالیا :

نوشته:     :::       Comments Off on وزیر امور خارجه ایتالیا :

وزیر امور خارجه ایتالیا : ادامه مذاکرات با جمهوری اسلامی در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای این کشور باید از انحصار بریتانیا، آلمان و فرانسه خارج شود.

این جمله و جملات دیگر آقا جیانفرانکو فینی به این معنی است که (حالا که آقایان برای بر سر قدرت ماندن مجبورند و حتی مایلند هرگونه باجی بدهند پس جلد باشید سهم ما رو هم بدیت).

حاج آقا مافیا در ادامه پته مبارک و اهداف واقعی شان را بر آب می‌دهد و اظهار می‌فرمایند:

سخنان ایشان را مترجم رسمی خُسن آقا برایمان در داخل پرانتز ترجمه می‌کند.

حاج آقا مافیا در ملاقات با وزرای خارجه بریتانیا و فرانسه فرمودند: این مذاکرات بسیار پراهمیت هستند (این مذاکرات خیلی نون و آب‌دار هستند) و اتحادیه اروپا نمی‌تواند ادامه آنها را به عهده سه کشور از 25 کشور عضو بگذارد ( چه معنی می‌دهد که فقط انگلیس، فرانسه و آلمان بچاپند ما هم سهم داریم). اگر قرار باشد کسانی که دارای روابط گسترده‌ای با جمهوری اسلامی باشند، مذاکرات را به پیش برند، در این صورت باید ادامه آنها به عهده ایتالیا که مهمترین شریک اقتصادی جمهوری اسلامی در اتحادیه اروپا است گذارده شود (اگر بنا به بریدن جیب ملت ایران هست دست ما قبلا در این جیب بوده و در حقیقت شریک دزد و رفیق قافله که می‌گویند ما هستیم، پس ما اول سهم خودمان را برمی‌داریم و باقیمانده را به دیگران وامی‌گذاریم). منبع

نوشته: در ساعت: 7:53 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on وزیر امور خارجه ایتالیا :  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی