May 03 2005

آقای هاشمی هم مثل شاه

نوشته:     :::       Comments Off on آقای هاشمی هم مثل شاه

آقای هاشمی هم مثل شاه دارد یواش یواش صدای ملت را می‌شنود البته هنوز خودش را به کری و خری می‌زند ولی دیری نخواهد پایید که اکبر شاه هم مثل محمد رضا شاه صدای انقلاب را خواهد شنید:
ایسنا: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از دیدار با والیبالیست‌ها و مسولان فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که نظرش در خصوص توهین به دولت و قوای دیگر در مراسم روز کارگر چیست؟ گفت: من به هیچ وجه موافق توهین و هتاکی به قوای نظام نیستم و به همین دلیل هم در آن مراسم حضور پیدا نکردم، البته این توهین‌ها از سوی عوامل نفوذی (بخوانید کارگران جان به لب رسیده) که در میان جمعیت نشسته بودند انجام شد، زیرا همه می‌دانند که کارگران جزو وفادارترین قشرها به نظام و قوای سه‌گانه هستند.
جلسه انتخاباتی قالیباف روز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران:
سوال یک دانشجو: اگر مردم طرفدار رفراندوم باشند و فردی (بخوانید رهبر) هم مخالف آن باشد ، شما که می‌گویید رییس جمهور مقتدری هستید ، آیا نظر مردم را می‌پذیرید؟
قالیباف در پاسخ به این دانشجو گفت: بحث را باز تر کنم. بحث حاکمیت دوگانه مورد نظر است. حاکمیت دوگانه باعث شده که برخی مسایل دنبال نشود و جلو برخی اقدامات گرفته شود.
وی افزود: من به عنوان یک مسوول ، در بخش‌های مختلف با این موضوع مواجه بوده‌ام. قانون برای رهبری جایگاهی مشخص کرده و تعیین شده است که در چه جاهایی مسوولیت مستقیم دارند، البته جاهایی مسوولیت مستقیم ندارند، ولی نظر مشورتی دارند. انصافا در مدت مدیریتم ندیدم که ایشان در جایی تصمیم بگیرند که این کار را بکنید یا نکنید. بلکه همه جا بر کار کارشناسی تاکید داشتند.
قالیباف ادامه داد: گیر ما در دولت کجاست، در آنجاست که آنها در خصوص یک موضوع نظرات خودشان را دارند و ممکن است که ایشان هم نظراتی داشته باشند و در این زمینه اختلاف نظر باشد ، در اینجا به جای اینکه دولت تصمیم به اجرای آن بگیرد ، آن را در زمین و هوا می‌گذاشته است.
وی افزود: اگر من رییس جمهور شوم و نظراتی داشته باشم ، اگر بتوانم ایشان را قانع کنم که آن کار را دنبال می‌کنم ولی اگر ایشان را قانع نکردم و ایشان بر نظر خود اصرار داشتند، من صلاح کشور را در این می‌دانم که نظر ایشان را در حوزه اجرایی دنبال کنم. یا این کار درست بوده و معلوم می‌شود که من اشتباه کرده‌ام و یا اینکه اشتباه است و ایشان اصلاح می‌کنند.

نوشته: در ساعت: 6:23 pm در بخش: ملای حیله گر

Comments Off on آقای هاشمی هم مثل شاه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی