Aug 09 2002

پاسخگویی صفت خوبی هست قبل

نوشته:     :::       Comments Off on پاسخگویی صفت خوبی هست قبل

پاسخگویی صفت خوبی هست
قبل از شروع باید مطلبی را گوشزد کنم، من تقریبآ هیچگاه به این وبلاگهای سکسی سر نمیزنم، چون نیازیی به اینجور اطلاعات ندارم، ولی دمکراسی مرا وادار میکند که از اینگونه وبلاگها دفاع کنم، نه بخاطر محتویاتشان بلکه بخاطر آزادی سخن.
دوست عزیز نوید در کامنتی که نوشته توضیح داده که یکی از اعتراض کنندگان ایشان بودند. خوب این حق ایشان هست ولی این موضوع بار مسولیت نورهود رو کم نمیکنه. دوستان، عزیزان مگر کسی جلو شما را گرفته نگاه نکنید، نخونید، از روی مطلب بپرید روی مطلب بعد، اجباری که در کار نیست!؟ هست!. آیا اینکار آنقدر برای شما مشکل است!!؟ که باید سانسور را بروش آقای علیزاده اجراکرد!؟ چون شما میخواهید!؟ وبلاگ عمومی بایستی به نیازهای همه توجه کند وگرنه عمومی نیست. نگاه نکردن یک نیاز نیست درصورتی که خواندن یک نیاز است. امشب برای نمونه یک سر زدم به چنتا وبلاگی که من (حُسن آقا) روشون اسم وبلاگ سکسی گذاشته ام. در اینگونه وبلاگها هیچگونه یا خیلی به ظرافت در مورد سکس صحبت میشود، مامولآ نویسندگانشان دختران جوان! هستند. این را که مینویسم دختران جوان از این نظر مینویسم که نویسنده اینطور الغاء میکند، دروغ چرا تا قبر آ، آ، آ، آ ما که خودمان ندیدیم. بروید و این وبلاگها را ببینید اکثرآ محتوایی ندارند مگر طنازی، ولی بیشترین بیننده را دارند، چرا!!؟؟. اگر دوستان پاسخی به این سوال من دادند آنگاه میتوانیم به یک نتیجه ی درست و حسابی برسیم.
خانم عزیز دیگری هم به نام سلطان بانو کامنتی دیگر نوشته اند تقریبآ با همان دلایل و نیز سوال کرده اند که: “چرا شور همه چيز رو بايد در آورد؟…. همين يه ذره آزادي بيان رو هم ببينيد مي‌تونيد با زياده‌روي از ما بگيريد؟”
خانم عزیز خود سانسوری تا چه حد!؟ مگر کسی ایراد گرفت وقتی یک صفحه را در مورد وب لاگهای حزب الله پر کردند!!، درصورتی که در حقیقت این کمال بی انصافی است که حزب الله با داشتن 5 تا 10 درصد آراء در ایران باید اینهمه امکان خودنمایی داشته باشد ولی دیگران که بیش از 80 درصد جامعه هستند باید دور و بر خود را مراقب باشند قبل از اینکه چند کلمه بطور ملایم انتقاد کنند یا مثل این مورد راجع به سکس صحبت کنند. مگر پرشین وبلاگ نیست بروید و ببینید شده عینهو لانه ی زنبور پر است از حزب الله. اگر کسی مشتاق به خواندن مطالب غیر حزب الله یی نیست خوب برود وبلاگ آنها را بخواند. اگر وب لاگ عمومی هم مثل آن زنبوردانی بنا هست بنویسند که خوب نیازی نیست الحق پرشین بلاگ خیلی زیبا و پراتیک طراحی شده. بروید آنجا جان من.
به همگی پیشنها میکنم این مقاله را از رامين مستقيم بخوانند، خیلی مفید است. دوستان کسانی که اینهمه حرف از اسلام و عفت عمومی میزنند کثیف ترینند خود همینها هستند که فاحشه خانه باز میکنند و اسمش را هم میگذارند خانه ی عفاف!!

نوشته: در ساعت: 6:18 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on پاسخگویی صفت خوبی هست قبل  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی