Dec 14 2005

دست گل محمدی تو افتخار ملتی!! زکی!

نوشته:     :::       9 پیام

دوستان گویا این احمدی دست بردار نیست و روزی نیست که دست گلی به آب ندهد و خلاصه وسیله خنده و تفریح ملت همیشه در صحنه را فراهم نسازد. از این رو از این به بعد هر چه خبر در باره این راد مرد!! جمهوری اسلامی را یافتم جهت اطلاع عموم در قسمت خبرهای خواندنی خُسن آقا قرار خواهم داد. اصلا شاید اگر دست گل های احمدی عزیز ادامه پیدا کرد وبلاگ خُسن آقا را هم تبدیل خواهم کرد به وبلاگ احمدی. دنیا را چه دیدی شاید واقعا این یارو منجی ملت ایران باشد! آخه با این خریت‌هایی که این احمدی ما می کند و دست گل‌هایی که هر روز به آب می‌دهد بعید نیست تا قبل از پایان دوران ریاست جمهوری او کل رژیم به لقاء الله پرتاب شود. انشا الله!

نوشته: در ساعت: 9:46 pm در بخش: طنز

9 پیام  |           

9 پیام به “دست گل محمدی تو افتخار ملتی!! زکی!”

  1. کنجکاو says:

    ای…. خُسن آقا جان (در غربت!؟). جانم برات بگه. من يکی از اين آقای احمدی نژاد گُلِ گُل آب بدم نمی آيد که هيچ، کمی هم خوش ام آمده. این آقا در سنگِش با پيشينيانش رو راست تر ، کم شيله پيله تر و نماينده راستين حکومت اسلام است. اگر اسلام و حکومت اش مافيايی است، واپس مانده است، چپال گر است، بی فرهنگ است، ايران ستيز است و هزاران است ديگر است، همين است که احمدی نژاد می نماياند و نه آن خر رنگ کن پيشين و هوادارانش. اسلام همين است، انگشت به دهان ماندن نشان از بی شناختی از اين سنگ واره ها دارد. پيشينيان اين آدم چيزهای ديگری می گفتند و همين سخنان را که احمدی نژاد می گويد را انجام می دادند، اما اين يکی زبان و دل اش يکی است، پس آدم بايد خود فريب و مردم فريب باشد که چشم داشت ديگری از اين کوزه گُه ايی داشته باشد. پشت پرده اين سخنان (و يا همانا سياست بزرگ) را هم به درستی نمی دانم، آيا می خواهند برای ماندنشان هم شده دست به يک جنگ افروزی تازه ايی بزنند و يا کدام سياست ديگر.

  2. کنجکاو says:

    کامنت در کامنت!
    نازنين! ببین زمانی که ما به يک آدم هم چون احمدی نژاد می تازيم، پسِ داستان را هم بايد ببينيم و آن هم می تواند همين باشد که گروهی از خاتمی زده ها می خواهند از او و رَه روان اش فرشته بسازند، او را “فيلسوف” و “متمدن” نشان بدهند و برای خود آب رويی دست و پا کنند. اما آدم آموخته است که جمله گی ی حکومت اسلام يکیست و کوتاه آن سيه روزی برای مردم بوده.
    اگر دو دختر نوجوان از سرِ نداری در روستايی خود کشی می کنند (و هزاران نمونه آن)، آن دو کودکی شان را در هنگامی که خاتمی و رفسنجانی دست يار والی ولايت اسلام بوده اند سپری کرده اند، آن جا که خوردند و انباشت اند و سوزاندند. آن چه می ماند اين است که آدم هايی پيدا می شوند که از اين دست ياران پيشين در برابر احمدی نژاد فرشته می خواهند بسازند و ديگر گون خواهان را برای به روی کار آمدن احمدی نژاد بکوبند و آن چه من در بالا ياد آور شدم اين است که همه سرو ته يک گُه هستند و بوده اند و بوده (نه) خواهند ماند. داستان حکومت و هوادارانش (شايد) بازی کهنه پليس خوب و پليس بد باشد. ديروز خاتمی خندان و “متمدن”، امروز احمدی نژاد نژندِ کودن و فردا!؟ اما ما می دانيم پليس بزه کار، بزه کار است. احمدی نژاد ،خاتمی، رفسنجانی و حکومت الله همه انگل زيستانی هستند که از لاشه نيمه جان ايران می زيند. ما بايد با هوش ياری به بازی های حکومت تن ندهيم.

  3. mashoo says:

    salam hasan aga
    khofi shoma?
    bebinam ino didi:
    http://www.baztab.com/news/30505.php

  4. من اطمینان راسخ دارم بعد از احمدی نژاد ایران به سرعت وارد فاز سکولاریسم میشود و هیچ نیرویی هم نمیتواند جلو این سیلاب را بگیرد. این خط و این نشان.
    این کامنت من را یادگاری داشته باشید.

  5. mashoo says:

    salam
    khobi shoma
    ino didi:
    http://www.baztab.com/news/30505.php

  6. سلام .. یا اینکه ملت از خنده بمیرد و دیگر نیازی به نجاتش نباشد … جالب این هست که ازون طرف میگوید قتل و عام یهودیان یک افسانه هست و بود و بعد میگوید جنايت‌كنندگان عليه يهوديان خود بايد تاوان جنايت را بپردازند ….

  7. چماق ذلفقار
    رهبر فرزانه باور کرد کارش با تقلب ميرود
    با دروغ و خدعه و نيرنگ و با حکم حکومت ميرود
    آن چماق ذلفقاری کين ورش از کون رهبر وآنورش از حنجر احمقنژاد سر ميکشد
    عاقبت امعاء و احشاء ولايت ميدرد
    موذيان خر مرد رندانند و آخر پايشان
    ای بسا در تلهء مکر مکرر ميرود
    آنکه مردم را چو خر می بيند و چون گوسفند
    نقش خود را ديده، می بینی که چون خر ميرود
    تيز دندانی که هر شب وعده دارد با شکم
    آيد از اين در ولی مغبون از آن در ميرود

  8. آرمان says:

    بر اساس آخرین تحلیل ها مشخص شد که احمدی نژاد عضو موساد میباشد و کمر به بی آبرویی مسلمانان بسته است.

  9. شهرام says:

    چقدر تو چرت وپرت می نويسی

اخبار و مطالب خواندنی