Dec 21 2005

قوانین درپیتی

نوشته:     :::       4 پیام

قوانینی که در پیتی باشند عاقبت‌شان هم در پیتی خواهد بود.
آقایان از اوایل انقلاب شروع کردن به تولید قوانین در پیتی و همزمان هم ملت با زیر پا گذاشتن آنها به رژیم و دستگاه عریض و طویلش دهن کجی کردند و یکی یکی هر قانونی را که اراذل رژیم نوشتند ملت زیرپا گذاشتند.
یک زمانی بود که حتی داشتن یک کاست موسیقی در ایران ممنوع بود یادم می‌آید یک رفیقی داشتیم سنتور می‌زد، هنگام خروج (فرار) از ایران نتوانسته بود سنتورش را با خودش خارج کند و سال‌ها اینجا داشت بخاطر دوری از سنتورش دق مرگ می‌شد تا اینکه به وسیله قاچاقچی از ایران خارجش کردند و به دستش رساندند. بعد بند کردن به دستگاه ویدئو و در آن دوران برادرم را در ایران بخاطر داشتن یک دستگاه ویدئو و کاست‌های آن بردند و شلاق زدند. بعد تر وقتی دیدند دیگر زورشان به آنهایی که ویدئو داشتند نمی‌رسد، بی خیال شدند و درنتیجه ویدئو رسما آزاد شد. پس از مدتی بند کردند به ماهواره و هر کس بشقاب ماهواره‌ای روی خانه‌اش نصب کرده بود می‌گرفتند چوب در آستینش می‌کردند. حالا هم که عاقبت این قانون نانوشته هم دارد به همان دردی گرفتار می‌شود که قانون ممنوعیت ویدئو شد. اینبار اما فرقش در این است که خود دست اندرکاران رژیم شروع به زیرپا گذاشتن همان قوانین در پیتی کرده‌اند. یکی نیست از آقای کروبی بپرسد چطور شما که مثلا ناسلامتی رئیس مجلس شوربای اسهالی بودید و خودتان قانون می‌نوشتید حالا یک مرتبه رفتید ساتلیت هوا کرده‌اید و می‌خواهید همان قانونی را که خودتان نوشتید زیرپا بگذارید؟ قانون در پیتی که می‌گویند همین هست، قانونی را که خود قانونگذار به آن احترام نگذارد نباید توقع داشت که ملت که از همه زیر و روی این رژیم متنفر است به آن احترام بگذارد. یکی باید از این آقای کروبی بپرسد اگر در ایران داشتن دستگاه دریافت ماهواره ممنوع است، شما برای چه دارید ماهواره هوا می‌کنید و می‌خواهید تلویزیون به خورد مردم بدهید!؟ پارادوکس سرتا پای این رژیم را گرفته، همه هستی این رژیم یک پارادوکس خالص است. یا بهتر است بگویم جوک است و باید به آن خندید.

نوشته: در ساعت: 6:20 pm در بخش: آزادی بیان

4 پیام  |           

4 پیام به “قوانین درپیتی”

  1. hala says:

    ye vaqti azat badam mioomad amma az ye vaqti dige khosham oomad

  2. hala says:

    barikalla! comantetam ke chek mikoni! aliye….

  3. گیسو says:

    حسن آقا جان اینا برای ادامه حکومت و از دست ندادن قدرت حاضرند همه کاری بکنند اگه فردا دیدیم توریست ها به جای خیابون معروف آمستردام به تهران سفر می کنند هم نباید تعجب کرد.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی