Dec 23 2005

امنیت اسلامی!

نوشته:     :::       7 پیام

این خانم های چادر بسر مجلس نشین هم دست کمی از این خانم دکتر ندارند. به قول ضرب‌المثلی که می‌گه آب نمی‌بینند وگرنه شناگر قابلی هستند.
خانم آلیا نماینده دستچین شده مجلس شوربای اسلامی از تهران (عضو شورای مرکزی جامعه زینب) هم مثل هم نوع شون خانم شایق از تبریز هر از گاهی وقتی که وقت می‌کنند و گوشه چادرشان را از دندان رها می‌کنند گاهی اوقات آثار این فاضل آب به بیرون می ریزد و بوی تعفنش همه را می‌رنجاند. ایشان در مصاحبه‌ای می‌فرمایند:
90 درصد امنیت زنان به خود آنها برمی‌گردد ، زنان باید ابتدا خود را بشناسند و به گونه ای در جامعه رفتار کنند که بقیه افراد جامعه نیز ملزم به تکریم و حفظ حرمت آنها شوند.
ایشان در ادامه افاضات‌شان ادامه می‌دهند:
طرز بیان و ادبیات گفتار و نوع پوشش زنان نیز درایجاد امنیت برای آنها موثر است چنانچه زنی با لباس و ظاهری نامناسب در اجتماعی حاضر شود و قصد خود نمایی و جلب توجه داشته باشد؛ در این صورت خود به خود نا امنی برای او بوجود می آید.
چیزی را که خانم آلیا به آن نمی‌پردازند این تفاوت کمبود امنیت امروزی در ایران در مقایسه با ایران زمان شاه است. امروز در اکثر کشورهای دنیا خانم‌ها به هر شکلی که بخواهند لباس می‌پوشند و حرف می‌زنند بدون اینکه مورد تعرض دیگران قرار بگیرند. در مملکت اسلام زده ایران خودمان همان جایی که بر اساس تئوری‌های خانم آلیا باید بهشت روی زمین برای خانم‌ها باشد، برعکس بیشترین تعرض به زنها می‌شود و قانون هم در اکثر موارد طرف متعرضین را می‌گیرد.
اگر خانم آلیا زحمت می‌کشیدند و تئوری‌های امنیتی خود را کمی بست می‌دادند و توضیح می‌دادند که آیا این کودکان بخت برگشته هم باید برای اینکه مورد زجر و آزار قرار نگیرند باید به شکل کلاغ سیاه لباس بپوشند یا نه؟
خانم آلیا چنان بی‌خرداند و نمی‌دانند که این بی‌امنیتی که در ایران در این سال‌ها حکم‌فرما شده ناهنجاری‌هایی است که از تربیت اسلامی سرچشمه گرفته. ایشان هنوز نمی‌دانند که وقتی در کوی و برزن جوانان را به روش متوحش اسلامی تنبیه بدنی می‌کنند و در ملاء عام شلاق می زنند و دست و پا و گوش می برند و مثل گوشت دکان‌های قصابی از جرثقیل انسان آویزان می کنند نتیجه‌اش همین می‌شود که امروز شاهد آن هستیم و اگر کسی آستین بالا نزند و این رژیم قرون وسطایی را هر چه زودتر ساقط نکند، وضع از این هم به مراتب بدتر خواهد شد.
خانم آلیا به شما قول می‌دهم که اگر این حکومت ننگین ده سال دیگر بر ایران حکومت کند حتی کلاغ سیاه بد ترکیبی مثل شما هم دیگر امنیت نخواهید داشت چه رسد به دیگران.

نوشته: در ساعت: 10:47 am در بخش: نقد اسلام

7 پیام  |           

7 پیام به “امنیت اسلامی!”

  1. ابعاد کودک آزاری وسیع است، تا جای که باید تمام موضع های دیگر را تحت تاثیر قرار دهد. اما گویا کسی دیگر نمی خواهد به وجدانش رجوع کند. کسی نمی خواهد درد را ببیند. کسی نمی خواهد فریاد در گلو خفته کودکان را بشنود.
    آیا با شرکت نکردنتن در این کمپین و حتی منعکس نکردن آن بر این باورید که نمی شود کاری کرد؟
    آیا کودکان اکنون دیگر مسئله شما نیستند؟ آیا می توانید مدعی باشید که مردم ایران لیاقتشان بیشتر از فرهنگی است که حکومت حاکم کرده است؟ آیا می توانید کودکانتان را شاد ببینید و این همه کودک آزاری را تحمل کنید و بی تفاوت باشید؟ آیا دنیا تا این اندازه ماشینی و غیر انسانی شده است که کودکان را می شود قربانی کرد و بی تفاوت بود؟ آیا فکر نمی کنید روزی باید به وجدان خود جوابگو باشید؟ به بشریت متمدنی که از این درد و این فاجعه بی خبر مانده است؟ بله سخنم با شما است! شما ای که دارید این متن را می خوانید! به گوشه های از این فاجعه نگاه کنید. و خود را در این کمپین شریک کنید.

  2. دوست عزیز آقای عباس رضایی، من همان دیروز خبر را در قسمت سمت چپ وبلاگ در قسمت خبرها منعکس کردم بلافاصله هم پتیشن را امضا کردم. از این مشکلات هم شدیدا رنج می‌برم ولی مگر کار دیگری هم از دستم بر می‌آید؟
    متاسفانه دستم از قدرت کوتاه است
    خُسن آقا

  3. باسلام حسن آقای گل گلاب، همانطور که مرقوم فرمودید گویا این حیوانات ماقبل تاریخ یا بدلیل کورذهنی و حماقت و یا بدلیل مغز شویی فراموش کرده اند که 27 سال پیش لباس و آرایش و مدل مو برای زن متعهد ایرانی نه مسیله بود و نه مسیله ساز. تحجر فکری امام سیزدهم و قوانین ضد بشری ملایان دین فروش زن ایرانی را کوچک و عقب مانده و حقیر نمود و بانوی آزاده ایرانی را با تعمید و تحقیر زیر پوشش اسلامی و سلطه مردان از خوک کمتر هم فکر و عقیده ایشان و سایر مسلمان نمایان بی دین ، نزول داده داده است. زن ایرانی همان بوده و هست که پا به پای مرد ایرانی (نه خوکان کثیف اسلامی) اداره امور خانه و مدرسه وجامعه را بعهده داشت و دارد. زن باشرف ایرانی انسان است و مساوی و همتراز با مرد ایرانی.
    خاک بر سر شما از خوک کمتران که شعورتان فقط به شکم و زیر شکم است و دنیا را هم از همین دریچه و بطور کور کورانه میبینید.

  4. زن متولد ۱۳۵۷ says:

    salam
    man ba in masale kheili moshkel daram ke faghat ham khasse iran nist yanee taghriban hame jaye donya migan ke raftare zan baese kheili chiza mishe va hatta dar oroopa ham vaghty ye tajavoz ettefagh miofte avalin soali ke dar dadgaah az zan miporsan ine ke mogheyee ke tajavoz ettefagh oftad che lebasi tanet bood……in vaghean naraht konande va zajr aavare ke hame nahanjariha ro be zane badbakht ertebaat midan , ke choon letafat va zeraafat dare pas dige bayad khodesho dar pastooye khoone ghayem kone ke mabada mardi bebine va havas kone…dar morede iran ham ke vaghean az hame jaye donya badtare enhad mardom haris o oghdeyee shodan ke khoda midoone
    🙂

  5. پاسخ به زن متول 1357
    خانم عزیز در هیچ دادگاهی چه اروپایی چه جای دیگر از زن نمی‌پرسند چه نوع لباسی به تن داشته، نوع پوشش یکی از اساسی ترین آزادی های فردی است این مساله تحریک و اینجور چرندیات فقط از مغز اسلامیست‌ها و امسالهم سرچشمه می‌گیرد چنین دادگاه هایی هم در همین نوع ممالک برپا می‌شود.
    در دادگاه‌ها اگر هم سوال کنند، از زن می‌پرسند که آیا طرف مقابل را تحریک (دعوت) به عملی کرده یا نه. تحریک نه به معنای لباس پوشیدن و از این قبیل بلکه تحریک در اینجا به معنی دعوت به عملی است نه نوع لباس. تازه در حالت اخیر هم باز مجرم مجرم است و فقط این مساله باعث تخفیف در حکم می‌شود نه اینکه مجرم را رها کنند برود دوباره در شرایطی دیگر تحریک!! شود و به حریم دیگران تجاوز کند. انسان باید بر خودش کنترل داشته باشد اگر نداشت دیگر نمی‌توان او را انسان نامید.

  6. neda says:

    من اين طرز تفکر رو زياد بين مردم ديدم که همه چيز تقصير زنهاست و همه فتنه ها زير سر اونهاست شايد اين تاثير شاهنامه باشه نميدونم البته من با شاهنامه زياد آشنايي ندارم اما فکر مي کنم اينطور باشه کلا ادبيات ما زن ستيز هست. اما وقتي يه زن مياد اينطور حرف مي زنه بيشتر ناراحت کننده است. البته فکر مي کنم مردم دارن کم کم تغيير مي کنن، حداقل اميدوارم.

  7. ندا جان چیزی که در فرهنگ ایران قبل از اسلام وجود خارجی ندارد زن ستیزی است.
    این تفکر زن ستیزی از عربستان و دیار محمد که دختران خود را زنده بگور می کردند به ما به ارث رسیده.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی