Dec 23 2005

از حرکت کارگران شجاع شرکت واحد اتوبوسرانی تهران حمایت می‌کنیم

نوشته:     :::       7 پیام


etesabe_vahed.jpg

دوستان با حمایت خود از کارگران و فعالین سندیکایی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، آنها را در مبارزه برعلیه حکومت زور یاری رسانید.
سایت رسمی سندیکای شرکت واحد

اعتصاب كاركنان شركت واحد اتوبوس‌راني تهران و حومه
بنا بر اطلاعيه‌اي كه از سوي جمعي از كاركنان مناطق دهگانه‌ي شركت واحد اتوبوس‌راني تهران بزرگ و اتوبوس برقي صادر شده است، كليه‌ي كاركنان شركت واحد اتوبوس‌راني تهران اعم از رانندگان، كارمندان اداري و كارگران تعمرات، با در خواست آزادي بدون قيد شرط هشت نفر از نمايندگان بازداشت‌شده‌ي سنديكاي اتوبوس‌راني، از روز یکشنبه 4 دی اعتصاب سراسری کارگران شرکت واحد تا آزادي نماينده‌هاي سنديكا، اعلام اعتصاب نامحدود كرده و از به‌حركت درآوردن اتوبوس‌هاي شركت واحد و اتوبوس‌هاي برقي تهران خودداري خواهند كرد.

نوشته: در ساعت: 9:09 pm در بخش: مبارزه با رژیم

7 پیام  |           

7 پیام به “از حرکت کارگران شجاع شرکت واحد اتوبوسرانی تهران حمایت می‌کنیم”

  1. الناز says:

    از این اعتصاب به شدت حمایت می کنم. حتی به نظرم زودتر از این کارگران شرکت واحد باید دست به اعتصاب می زدند. همیشه وقتی اونا یه قدم میان جلو باید دوتا قدم رفت تو شکمشون تا فکر نکن کم اوردی. در مورد مسائل قبلی هم اگر به صورت سراسری اعتراض می کردیم اینطوری نمی شد.

  2. زیتون says:

    حسن آقا جان. در وبلاگ خبری پن‌لاگ اومدم برای حمایت امضا کنم. امضامو قبول نکرد. گفت زیتون عضو این وبلاگ نیست.
    ————————–
    زیتون جان این بلاگر هم گاهی اوقات مشنگ می شه
    اصلا برای کامنت گذاشتن توی ,بلاگ خبری نیازی به عضویت نیست.

  3. آرمان says:

    والله تجربه به من میگه که این اعتراض ها همه صنفیه ! غیرت و شرف مُرده ! بیضه ها از بیخ بریده شده !

  4. ارمان مارزه اگر صنفی باشه نتیجه می ده نه مباره ای که با روش خمینی (همه با هم) انجام شد.
    در یک جامعه مدرن مبارزات همیشه صنفی هستند. هر گروهی باید یاد بگیرد که اول باید برای خود و صنف خود مبارزه کند و بعد برای منافع جمع. باید از این تفکر همه با هم دور.

  5. الناز جان حرف شما درست مثل نوع نگرش من برای مبارزه است. من همیشه معتقدم که اگر کسی به یک سیلی به من زد با دو سیلی پاسخش را باید داد تا دیگر جرات تجاوز به حریم دیگران را نکند.

  6. otobos says:

    حسن أقا جان! مرسي بابت تمام زحماتت ادامه بده رفيق! تنها يك نكته تمام امضا ها را با أدرس وبلاك به وبلاك ما انتقال بده تا أنجا هم درج شود

  7. آرمان says:

    مبارزه صنفی اگر “اساسی” و “ریشه ای” باشه خوبه ولی اگر از نوع “حداقل” خواهی باشه ! بدرد همان 55 درصدی میخوره که در انتخابات شرکت کردند !
    خُسن آقا
    مبارزه صنفی تنها راه نجات یک جامعه از دست استبداد است.
    اینکه قدرت تقسیم شود تنها راه مبارزه با خود قدرت است اگر این معادله یک مجهولی ساده را درک نمی‌کنی بی خودی در باره سیاست حرف نزن
    در مورد اساسی و ریشه‌ای هم همیشه باید برای رفتن به طبقه دوم پله پله بالا رفت اینکه چند پله‌ای بخواهیم برویم بالا عاقبت‌اش سقوط است.

اخبار و مطالب خواندنی