Jan 25 2006

انتصاب ابولهودر دامن افضاته به امامت جمعه جروزالم

نوشته:     :::       3 پیام

بسم الله الرحمن الرحيم
جناب مستطاب مستراح سیدالاعلام و حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید هودر کانادایی دامن بركاته
اکنون که جنبش حماس دست ما را توی حنا گذاشته و دارد با اسرائیلی‌های ملعون لاس خشکه می‌زند و از امامت آن دیار کناره گیری کرده جنابعالی را كه مزین به زیور بلاق و چه و چه و مفت خر به خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری اسهالی و سرافراز به تقدیم شهدای عالی مقام میباشید، به امامت جمعه‌ى جروزالم و حومه و نمایندگی خود در میان مردم مومن و شجاع و شهید پرور جروزالم منصوب می‌كنم .
اسرائیل و الخصوص جروزالم در تاريخ انقلاب دارای نقشی ویژه است و مردم هوشمند و لایق آن، برجستگی‌های فراوانی را در میدان جهاد و سیاست و علم و سازندگی از خود نشان داده‌اند. فراموش نکنید که طایر طیّاره همین جروزالمی‌ها بود که ما را در سخت ترین شرایط جنگ با صدام عفلقی کمک و یاری رساند.
جوانان پرشور وانقلابى آن در همه‌ى آزمايش‌هاى دشوار توانستند راه درست را هوشیارانه بیابند و آن را شجاعانه طی کنند. نام شهیدان پرآوازه‌ى جهود مثل شارون دامن افاضاته هم اکنون در چهار گوشه‌ى گیتی با گوش دل و جان مردم شهید پرور آشناست .
در خاتمه محشور شدن شما و حضرت حجت السلام شارون دامن افاضاته را در بهشت با حوریان بهشتی از خداوند من نان مسالت دارم.
والسلام عليكم و رحمه الله
سیدعلی گدا
24 ذی الحجه 1426

نوشته: در ساعت: 11:09 am در بخش: طنز

3 پیام  |           

3 پیام به “انتصاب ابولهودر دامن افضاته به امامت جمعه جروزالم”

  1. بابا احمدی نژاد را ول کن، حودر را بگير
    http://rokgoo.blogspot.com/2006/01/blog-post_25.html

  2. aria says:

    salam . zemn arze slam khastam khodam ra kandid konam baraye manasebe dini dolati badi ke khastin mesle peshkel ehda konid haj agha

  3. nokhostin says:

    با درود:
    می دانيد حرا حمهوری اسلامی تا کنون داوم آورده؟ به خاطر اپوزسونی به مانند شما! نه ايده ای داريد! نه بعد ۲۷ سال تحربه زندگی در کشورهای حداقل دموکراتيک معنی آزادی و دموکراسی رو ياد گرفتيد! نه معنی انتقاد با توهين و افترا رو می دونيد! نه تحليل درست سياسی بلديد! گاه شراب سازی می کنيد. گاه به تقليد از نيکان يارو رو خرش ميکنيد. گاه با کشته شدن انسانها شور و شعف بر ميداريد. دوستانتان نانا و شيوا و صادق است. احساسم اینست تلاشتان برای گرفتن مقام در دولت آينده بی حاصل است . ادبيات فارسی تان نيز ضعیف هست. اما فحاشی خوب بلديد! ايکاش شبی واقعا از پشت اسم الکی تان لحظه ای بيرون می آمديد به مهربانی فکر ميکردی اينکه انسانيت ادمها رو با اعتقادشان نمی سنحيدی! راستش دلم پر است نه از دست تو! از سياسيون به ظاهر اپوزسيون! از نسل تو بيزارم که حکومت مذهبی رو به ما حوانها غالب کرديد حالا دو قطر نيمتان هم باقی هنوز… از نحوه نوشتنتان حال آدم به هم می خورد از خود می پرسم اخه حرا…حرا… حرا…حنده دار اين که ببين حه احمقهای در قم نشستند که از سايت تو می خواهند سوادشان … هنوز يادمه که ميگفتی حلوی سفارت عکس می گيری از رای دهندگان! حه اشتراکی حزب الله هم از دانشحويان فيلم و عکس می گيره! به هر حال برايتان ارزوی عاطفه و انديشه می کنم.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی