Feb 08 2006

ماجرای پشت پرده کاریکاتورهای محمد

نوشته:     :::       11 پیام

پ.ن.:
grisebilde.jpg کنجکاو عزیز لینکی رو برام فرستاد از یک خبر در روزنامه یلان پستن (همان روزنامه‌ای که 12 کاریکاتورهای محمد رو برای اولین بار چاپ کرد). در این خبر یلان پستن می‌نویسد که تلوزیون بی‌بی‌سی در گزارشی تصویری که در قسمت چپ می‌بینید را به بعنوان یکی از کاریکاتورهای محمد معرفی کرده و پس از اینکه نخست وزیر دانمارک به وسیله نامه از بی‌بی‌سی درخواست کرده که گزاش مربوطه رو حذف کند بی‌بی‌سی مجبور به عذرخواهی شده.
خلاصه مطلب اینکه دستان انگلیسی در هر توطئه‌ای نمایان است. البته اگر دوستان فردا نیایند و ما را متهم به دایی جان ناپلئون شدن بکنند.
——————————
از روزی که سفارت‌های دانمارک و نروژ رو در سوریه و بیروت به آتش کشیدند جو به ناگاه تغییر کرد. چه کسانی چه اهدافی را در این قضیه پی گیری می‌کنند؟
ahmed_akkari.jpg یک ملای احمق (دست نشانده) توی دانمارک حرکتی را شروع می‌کند، حالا تمام نیروی سیاسی اروپا بسیج شده‌اند با این حال قادر نیستند آتش بپا شده را خاموش کنند. (یک دیوانه سنگی را در چاهی می‌اندازد حالا 40 عاقل نمی‌توانند آنرا از چاه در آورند).
احمد آکاری (Ahmed Akkari) یک ملای جوان مقیم دانمارک است. او پس از اینکه اعتراض هایش در دانمارک به نتیجه “مورد نظرش” نمی‌رسد، بار سفر می بندد و با خود 12 کاریکاتور منتشر شده در یلاند پستن را همراه با 3 کاریکاتور دیگر (سه کاریکاتوری که یقینا رندان برای دامن زدن به این آتش تهیه کرده بودند و هیچ ربطی به کاریکاتورهای منتشره در روزنامه دانمارکی ندارد) را با خود به خاورمیانه می‌برد تا با تماس با (علمای!! اسلام) و سیاست مداران آتشی را که بتواند ایشان را ارضاء کند بپا می‌کند. از قرار معلوم این سه کاریکاتور برخلاف آن دوازده تای دیگر بسیار توهین آمیز هستند. اکنون گویا آتش چنان شعله ور شده که عنقریب است دامن خود این ملای احمق را هم بگیرد در نتیجه تصمیم به عقب نشینی گرفته. بنا به ادعای خبرنگار داگ بلاد (یک روزنامه نروژی) احمد آکاری در حال حاضر با دولت و مسئولین دانمارکی همکاری کامل دارد تا بلکه شعله ای را که روشن کرده خاموش کند.
در تهران رهبر معظم!! انقلاب فریبکاری را آغاز می‌کند و 200، 300 نفر از اوباش بسیج را برای خودنمایی به میدان می‌فرستد و از طرفی ادعا می‌کند که این کاریکاتورها توطئه اسرائیل است برای مقابله با پیروزی حماس (کاریکاتورها 4 ماه پیش کشیده شده‌اند، حماس کمتر از دو هفته پیش پیروز شد).
امروز با خانمی که رئیس اداره مان هست صحبت می‌کردم (شوهرش کارمند عالی‌رتبه وزارت امور خارجه نروژ است). بدون اینکه بگویم نظرم در باره این مساله چیست از او پرسیدم: نظر شما در باره آتش زدن سفارت نروژ در تهران چیست، خندید و با طعنه گفت: آنهایی که سفارت را به آتش کشیدند دویست نفری بیشتر نبودند در نتیجه نمی‌توان زیاد از این مساله نگران بود شرارت‌های یک باند دویست 300 نفره را نمی‌توان به حساب ملت ایران گذاشت. این یک مساله سیاسی است که مسئولین سیاسی در تهران همین روزها باید پاسخ بدهند. پرسیدم پس شما هم در جریان بازی‌های سیاسی هستید. گفت دیگر دست رژیم ایران و سوریه در این جریان چنان رو شده که هیچ شکی وجود ندارد و بعد اشاره کرده به مصاحبه نخست وزیر نروژ و وزیر امور خارجه که هر دو بطور بسیار شفاف دولت ایران و سوریه را مسئول دانستند.
از من پرسید نظر تو در این باره چیست. گفتم نظر من را خود شما بهتر می دانید، مگر چند نفر در تهران به این به اصطلاح توهین وقعی گذاشتند؟ گفت 200 تا 300 نفر، در جوابش گفتم گمان می‌کنید من در بین این 200 تا 300 نفر می گنجم!؟ خندید و گفت نه، می خواستم بدانم آیا به نظر تو این کاریکاتورها توهین آمیز بوده؟ در پاسخ گفتم، مگر مسلمانان کم به دیگران توهین می‌کنند!؟ خندید و گفت تو هر سوالی را با یک سوال دیگر پاسخ می‌دهی. از من پرسید نظرت در باره عکس‌العمل دولت نروژ چیست. گفتم به نظر من خیلی ملایم رفتار کرده‌اند. به نظر من با رژیم‌های توتالیتر باید با قدرت بیشتری برخورد کرد و اجازه نداد این چنین جولان بدهند.
گفت کار زیادی نمی‌توان کرد. گفتم چرا ! وقتی ایران اعلام کرد که دانمارک را تحریم می‌کند تمام کشورهای اروپایی باید یک صدا اعلام تحریم یا حداقل حمایت می‌کردند، هرچه باشد دانمارک یکی از اعضای بازار مشترک است، آنوقت می‌دیدید چگونه رژیم تهران به التماس می‌افتاد، حکومت‌های زور پرست را باید با زور پاسخ داد نه از موضع انفعال.
این مساله هر چه بود مثل مسائل دیگر خواهد گذشت فقط در جریان این سرو صدا ها تنها دو رژیم در خاورمیانه بیشتر از همه ضرر کرده‌اند یکی سوریه و دیگری ایران. اینها در این مساله بازنده اصلی شدند حالا چه بخواهند کوتاه بیایند چه نه.
مساله بسیار مهم دیگر اینکه، بعد از این درگیری در اروپا الان جوی برقرار شده که اگر فردا آمریکا وارد جنگ با ایران یا سوریه بشود دیگر حتی یک درصد از آن مخالفت‌هایی که با جنگ عراق انجام شد اتفاق نخواهد افتاد.

نوشته: در ساعت: 1:05 pm در بخش: ملای حیله گر

11 پیام  |           

11 پیام به “ماجرای پشت پرده کاریکاتورهای محمد”

  1. کنجکاو says:

    خُسن آقا جان!
    http://www.jp.dk/udland/artikel:aiid=3545102:img=P/
    اين بچه ملا و ديگر ملاها به راستی انگل زيست در دانمارک رفته اند و کپی سياه سفيد عکس بالا را در کشورهای عربی نشان داده و يک کلاغ چل کلاغ کرده اند و گفته اند که اين را روزنامه دانمارکی کشيده و دنباله داستان را هم خودت می دانی .
    باری در همان نوشته “يولند پُستن”، عکس را که از يک جشن ساليانه “کباب خوک” در فرانسه، آگوست گذشته گرفته شده، را چاپ کرده.
    دست بی بی سی هم در کار است ( که در گفت و گويی با يک امام!! در دانمارک به نام ” ابو بَشَر” اين عکس را در تلويزيون نشان داده و آن را بخشی از کاری کاتورها دانسته). آخرش کار کار انگليسی هاست!! خودت نوشته را بخوان.
    راستی خبرها چه دير به “جهان اسلام” می رسد. و چه ميمون وار دومينو “جهان اسلام” روی هم می ريزد.

  2. xyz says:

    عجب خا نم رئيس خوبی داری خسن آقا که ميدونه اين کس کلک بازيها کار ۲۰۰ يا ۳۰۰ نفر اراذل و اوباش است!
    من خودمو جر دادم که به اروياييها همينو بگم ولی باور نکردند و آخرش گفتند کار ملت ايرن بود!!

  3. اژدر اهنگران says:

    ان عكسی كه انداخته وملا معرفی كرده اید جوجه ملاست ، ملای اصلی ابو لادن نام دارد و فلسطینی است و در دانمارك برای یك عده بی سواد مسلمان به انگلیسی سخنرانی می كند ، این وسط كسی كه ضرر كرده ، كلی كارگر وكارمند شغلشان را از دست داده اند ، و مسلمان ها همه جا مطرح شده اند و جناب بوش هم ضمنی از مسلمانهاحمایت كرده است ، و در نهایت جنبش سكولاریسم پس زده شده است ، بخصوص در كشورهای مسلمان .

  4. کنجکاو says:

    خُسن اقا جان!
    نامه ايی با پيک الکترونيکی برات فرستاده ام. به همان نشانی سر در وب لاگ ات.
    کنجکاو عزیز نامه دریافت شد پاسخ را هم ارسال کردم
    سربلند باشی
    خُسن آقا

  5. زیتون says:

    ممنون حسن آقا. خوب داری مشت اینا رو باز می‌کنی.
    در ضمن از طرز برخورد انسانی رئیست خیلی خوشم اومد. دمش گرم.
    زیتون جان این نروژی‌ها انسان‌های آگاهی هستند. دلم می‌خواست اینجا بودی و خودت تماشا می‌کردی بعد از اینکه سفارتشان به آتش کشیده شده هنوز وقتی بحث می‌کنند همه‌اش مواضب‌اند نکند به کسی بی احترامی کرده باشند یا حق کسی را ضایع کرده باشند یا چمی دانم آزادی بیان کسی را خدشه دار کرده باشند.
    خلاصه انسانهایی هستند که ما خیلی چیزها می‌توانیم و باید ازشان یاد بگیریم.

  6. حُسن آقای گل گلاب
    اگر این واقعه یا هر واقعه و کشتار و افتضاح دیگری در کشورهای اسلامی بوقوع بپیوندد نه اعتراضی در کار است و نه حتی خم به ابرو میآوردند.ملایان با همین تکفیر ها و تهدید ها و جهاد ها دکانشان و باصطلاح خودشان بازارشان داغ است بخصوص که در غرب اتفاق افتاده است.
    این همه مسلمانان مثل گرگ گرسنه به جان هم افتاده و با شعار شیعه و سنی و حیدری نعمتی از هم کشتار میکنند و علیه هم بمبگذاری و هزار نقشه غیر انسانی دیگر ، آیا هیچکدام از این دکانداران مذهبی اعتراضی دارند؟ چون از خوی حیوانی یکدیگر مستحضرند. رفتاری را که جمهوری اسلامی ایران با سنی ها میکند با رفتاری که با همان یهودیان در جنگ دوم کردند اختلافی ندارد. کشتارهای ترکمن صحرا و حمله و بمباران شهرهای سنی نشین فراموش نشده است و کشتار بندر گناوه و زاهدان و اهواز و سایر ترور ها در مناطق سنی نشین از خاطره ها نرفته است ولی هدر رفتن جان این انسانها حتی ارزش صحبت کردن هم برای ملایان نداشت و ندارد! همین ملایان خود ما بودند که برای توجیه قسم ارتشیان که گفته بودند ما به قرآن قسم خورده ایم به رژیم شاهنشاهی وفادار باشیم در مقابل چشم و گوش 36 میلیون در تلویزیون اعلام کردند: مگر قرآن چیست … مرکب است و کاغذ!
    حال اگر چنین سخنی را یک غربی بزند تمام بوق و شیپور ها بلند میشود که وا اسلاما و وا شریعتا ، اسلام رفت و قرآن را با کاغذ پاره کثیف مقابله کردند. چرا در تمام این تظاهرات یکی از این رهبران به اصطلاح اسلامی از بنز 500 میلیونی خود پیاده نشد و دو قدم با آنها راه نرفت. البته راحت تر آنست که گوشه ای بنشینند و مزدوران احمق در هر لباسی را برای تبلیغ دکان خود روانه کنند.
    این صفت کثیف سردمداران مذهبی از هر مذهب و فرقه ایست.

  7. Omid says:

    dooste aziz. ba kheyli az nazaratet movafegham, vali faghat khastam begam ke dolate danmark inghadrha ke shoma dari barash sine mizani ham demokrat nist. hala ke gandesh dar uomade rafte poshte demokrasi va azadiye bayan khodesh ro makhfi kardeh. doost dashtam ke mitoonestim bishtar az in ba ham sohbat konim.
    پاسخ:
    دوست گرامی هرچقدر دانمارک دموکرات نباشد در مقابل دولت جمهوری اسلامی یک معصوم به حساب می‌آید. هر چیزی نسبی است. هیچ کس ادعا نکرده که دولت دانمارک بی عیب است ولی تا آنجایی که من با کشورهای اسکاندیناوی بخاطر اقامت 26 ساله در این کشورها آشنایی دارم می‌توانم تایید کنم که جزو دموکرات ترین کشورهای جهان هستند.
    حالا اگر شما این مساله را قبول ندارید می‌توانید روی آن تحقیق کنید و بعد نظرتان را اعلام کنید.
    واقا اگر این کشورهای اسکاندیناوی را دموکرات ندانیم دیگر کدام کشور را می‌توانیم دموکراتیک بدانیم؟
    خُسن آقا

  8. doost says:

    سلام حسن اقا من خیلی مقته یعنی قبل از فیلتر شدن شما سایت ووبلاگ شما رو میدیدم بد نیست خوبه ولی متاسفانه بعد از فیلتر شدن دیگر دستمان کوتاه شد هر یک سالی یه ده روز با یه فیلتر شکن میام ولی اونم فیلتر میشه چی بگم یه درخاست داشتم اونم اگر میتونی به ایملمن فیلتر شکن بفرست نتونستم عضو سایت شما بشم والا مزاحم نمیشدم ممنون تا بعد بای موفق باشی

  9. ستار says:

    اژدر جان مگر تو از آيت الله جورج بوش انتظاری جز اين داشته ای که از اسلام گاهی به اين و گاهی به آن نوع دفاع کند؟

  10. Omid says:

    dooste aziz salam, mamnoon az javabi ke baraye man neveshte boodi. agar shoma dar norway zendegi mikoni, man ham dar danmark hastam, va midoonam ke raje be chi daram dohbat mikonam. man danmark ro ba iran moghayese nakardam va nemikonam, va motaghedam ke har kas bekhad iran ro behtar az danmark bedoone ye jaye karesh kharabe. vali dar inke dolati ke dar hale hazer dar danmark ghodrat ro dar dast dare yeki az daste rasti-tarin dolathaye tarikhe danmark hast hich shaki nist. jariyane chape cartoon-ha ham dar peye siyasate in dolat ke dar toole 5-6 sale gozashte daeman dar hale tabligh bar zede eslam va mosalmoona boode baraye ma ke dar danmark zendegi mikonim chize jadidi nabood , vali inbar roodast khordan va jariyan az had o marze danmark kharej shod, va hala aghayoon nane man gharibam bazi dar miyaran va sange azadi ro be sine mizanan. dar soorati ke chizi ke aslan dar beyn nist mozooe azadiye bayan hast va jariyan tebghe mamool sarkoobe jamaate khareji dar danmarke va bas. azat mazerat mikham ke pm toolani shod, va midoonam ke khoondane farsi ba khate latin sakhte. baz ham azat mazerat mikham.
    ————————-
    پاسخ:
    امید جان دولت‌ها در اروپا روی کار می‌آیند و بعد از مدتی هم می‌روند کنار من حرف دولت دانمارک رو نمی‌زنم بحث من بر سر سیستم مستقر در دانمارک و ملت دانمارک است که یقینا جزو یکی از پیشرفته ترین دموکراسی‌های اروپاست.
    درمورد خارجی‌ها و مخصوصا مسلمانان هم باید این گروه خودشون رو با جوامع غربی همسو کنند در غیر این صورت در طولانی مدت یا باید دوباره مهاجرت کنند یا به نابودی کشیده می‌شن.
    این یک امر بسیار طبیعی است که اگر کسی با انتخاب خودش رفت خانه یکی ماندگار شد باید تا حد امکان خودش را با آن خانه و صاحب خانه همسو کند.
    شما ببین ما در ایران خودمان چه توقع‌هایی از افغان‌های مهاجر داریم.
    حلا چرا آن دسته از ایرانی‌ها یا دیگر خارجی‌هایی که به اروپا کوچ کرده‌اند توقع دارند که این جوامع خودشان را با این میهمانان ناخوانده باید مطابقت بدهند؟
    خُسن آقا

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی