Sep 23 2006

ماه مهر

نوشته:     :::       4 پیام

فعلا که گرفتار تعمیر قسمتی از خانه هستم و زیاد وقت فکر کردن و نوشتن ندارم. این خانه ما هم شده باعث دردسر، 90 سال سن دارد، به همین خاطر هم مجبوریم به سبک و سیاق 90 سال پیش شکل و شمایل آنرا حفظ کنیم. برای یک تعمیر جزئی هم باید زمین و زمان را بگردیم تا چوب و مخلفات دیگر را که به ابعاد منازل عهد عتیق همخوانی دارد پیدا کنیم، بعد هم خودمان دست بکار بشویم و تعمیر کنیم، فعلا گمان می‌کنم یک هفته‌ای نجار باشم (البته شب ها بعد از کار و روزهای تعطیل) بعد از نجاری هم نوبت نقاشی خواهد رسید. مثل سعدی که در طرابلس به کار گل گماشته شده بود فعلا ما را هم در اسلو به کار گل گماشته‌اند. تا بعد.
امروز روز اول مهر است. اگر امکان یاری رساندن به خانواده‌های تهیدست را دارید حداقل برای اینکه فرزندان شان بتوانند به مدرسه بروند دست آنها را بگیرید. هم کمک به هم نوع است و هم کمک به آبادانی مملکت فلاکت زده ایران.
اول مهر بر همه دانش آموزان و دانش پژوهان مبارک باد.

نوشته: در ساعت: 6:11 pm در بخش: گوناگون

4 پیام  |           

4 پیام به “ماه مهر”

  1. حسن آقا
    بياييم کمک؟؟
    ———-
    پاسخ:
    قربان محبت های شما آ ملا این کارها را باید خودم یواش یوشا با احطیاط کامل انجام بدم این خانه ما مثل یکی از آثار باستانی می ماند که باید حتما با احتیاط کامل تعمیر شود.

  2. رمضان says:

    امروز توسط مقام معظم رهبري يوم الشک اعلام گرديده است.
    متاسفانه ما مسلمين ايران از پتانسيل هاي موجود به نحو احسن استفاده نميکنيم. در حاليکه سرکار خانم انصاري به عنوان نخستين زن مسلم به فضا سفر کرده اند و در ايستگاه فضايي به سر ميبرند ، مي توانستيم از ايشان بپرسيم که از آن بالا ماه مبارک رمضان را مشاهده نموده اند يا خير.
    انشاالله با مددآقا امام زمان وپيشرفت هاي آتي، مسلمين ماه رمضان را در کره ماه روئيت خواهند نمود.

  3. abbas says:

    دومين آشيانه به سرقت رفت.
    تيم آشيانه در پي چاپ کاريکاتورهاي دانمارکي درباره حضرت محمد، چندين وب سايت دانمارک و اسرائيل را هک کرده بود.
    http://www.ashiyane.net

  4. x says:

    یک لینک در این پیام حذف شذه، علت حذف شدن لینک مشکوک بودن لیک است
    http://64.233.167.104/search?q=cache:S8t2pzphWkMJ:www.ashiyane.com/+%D8%A2%D8%B4%D9%8A%D8%A7%D9%86%D9%87&hl=en&ct=clnk&cd=1

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی