Jun 08 2009

هر دم از این باغ بری می‌رسد

نوشته:     :::       4 پیام

اول از همه تا یادم نرفته اینو بگم، امشب نقاط برآمده و برجسته بدن خانم زهرا رهنورد را دیدم! حتما ایشان به خیال خودشان دارند ساختار شکنی می‌کنند! ایشان مثل پری بلنده یک دست از چادر بیرون مثل شیر پریدند روی سن و شروع کردند به شعار دادن برای میر حسین خان.
به علت دسترسی نداشتن به تله‌ویزیون پشم و شیشه جمهوری اسلامی، برای دیدن مناظره ها یا تله ویزیون بی‌بی‌سی را نگاه می‌کنم یا صدای آمریکا. امشب تفسیر خبر صدای آمریکا را می‌دیدم دو تن از طرفداران محسن رضایی و محمود احمدی نژاد هم شرکت داشتند. ما نفهمیدیم به چه علت برای دانشجوهای بیچاره‌ای که هیچ گونه رسانه‌ای در اختیار ندارد، اگر با صدای آمریکا یا بی‌بی‌سی مصاحبه بکنند، بلافاصله برای آنها پرونده سازی می‌کنند، ولی امشب نماینده دو تن از اصولگرا ترین کاندیدهای ریاست جمهوری آمدند و آبروی همه را بردند. نه سواد درست و حسابی داشتند نه اصلا می‌توانستند حرف حسابی بزنند. از طرف ستاد انتصاباتی مموتی حسن الله وردی نژاد آمده بود و از ستاد انتصاباتی محسن رضایی هم ایرج رضایی.
اگر مهمانی‌های خانوادگی در ایران را بیاد داشته باشید می‌دانید که در آن میهمانی‌ها، معمولا اگر از کسی می‌خواستند که وسط مجلس بیاید و برقصد، معمولا اول کمی ناز می‌کردند ولی بعد از چندبار خواهش و تمنا می‌آمدند وسط و تا آخر شب دیگر ول کن معامله نبودند و تا نفس داشتند می‌رقصیدند. این دو تا نماینده دو کاندیدا هم درست به همین شکل، آمده بودند و وقتی میکروفون را در اختیارشان می‌گذاشتند دیگر آنرا پس نمی‌دادند و بدون وقفه صحبت می‌کردند.

نوشته: در ساعت: 10:24 pm در بخش: انتخاباتی

4 پیام  |           

4 پیام به “هر دم از این باغ بری می‌رسد”

  1. علی says:

    مناظره ها تو سایت youtube.com هست که؟!

  2. آرش says:

    با سلام
    آدم گاهی از بیسوادی بعضی از آن هایی که در خارج نشسته و خود را تحلیل گر مسائل ایران می دانند، شگفت زده می شود. می گویند این مناظره های تلویزیونی نقشه رهبر جمهوری اسلامی بوده و در گرم شدن تنور انتخابات او برنده است!
    به این ها باید گفت:
    اولا کون خود را از روی صندلی پاب هایی که نشسته اید و با کله گرم تحلیل می کنید، اندکی تکان دهید. چرا که زیرتان از بی حرکتی کپک زده است! بگذارید کمی هوا جریان پیدا کند.
    دوما اگر این آدم این قدر با هوش است که قادر به هر کاری است، پس به بی عرضه ای خود اعتراف کنید و یک لیوان دیگر آبجو سفارش دهید و همچنان کون خود را با کپک های زیرتان محشور فرمایید!
    سوما همه می دانند و شما هم که خود را به نادانی می زنید می دانید که تا دیکتاتور صدای فریاد مردم را پشت دیوارهای لانه اش نشوند، همچنان خود را قادر متعال می داند. حال یک لیوان دیگر آبجو سفارش دهید و همچنان کون خود را با کپک های زیرتان محشور نگاه داشته کمی درباره “تعریف” خود از سکولاریسم و نوسکولاریسم نطق فرمایید. خواستید این را هم در زمینه زمزمه کنید:
    روشنفکران این پناهجویان مجازی
    با خط کش و تعریف می کنند بازی 🙂

  3. از کون کپک زدگان به آرش!
    حالا شما چرا جوش آورده اید!؟ نکنه زبونم لال زبونم لال یک جای شما هم در حال سوختن است!؟

اخبار و مطالب خواندنی