Nov 10 2009

حکومت مستضعفان

نوشته:     :::       5 پیام

روزی که خمینی پروژه حکومت مستضعفان را معرفی کرد، خوشباوران خیال کردند پیر مرد می‌خواهد وضع زندگی طبقه پایین جامعه را بهبود دهد! به همین خاطر هم بجای مبارزه با ایده او اکثر فعالین سیاسی طرفدار ایده او شدند، غافل از اینکه ایده حکومت مستضعفان به این منظور بود که آنهایی هم که نانی در سفره دارند قرار است مستضعف شوند و ثروت‌ها و منابع کشور تنها قرار است در اختیار یک عده معدود از خواص قرار گیرد.
آخوند جماعت همیشه گدا پرور بوده و ما از همه جا بی خبرها نمی‌دانستیم که هدف خمینی و دیگر ملاها قبل از هر چیز بر این بوده که همه آحاد ملت را محتاج نان شب کنند تا با این وسیله بتوانند آنها را زیر سلطه خود در آورند.
پس از چپاول ثروت‌های ملی و کانالیزه کردن آن در ارگان‌های تحت کنترل آخوند. حالا پروژه حذف یارانه‌ها مد نظر قرار گرفته. این پروژه هم مثل پروژه ماشین مستضعف سازی حکومتی، پیش تر از اینکه بخواهد وضع زندگی مردم را بهبود ببخشد، خواستار در کنترل در آوردن باقی مانده ثروت‌ها و منابع ثروت کشور است.
با تکمیل این پروژه، خصوصا با این راهکاری که دولت به مجلس برده، یعنی قرار است دولت کل بودجه یارانه‌ها را بدون هیچ کنترلی در دست بگیرد، تا بوسیله آن بتوانند سیستم گدا پروری دولت اسلامی را کارآمد تر و کامل تر کنند.
فکرش را بکنید با حذف یاران‌ها آنهایی هم که تا امروز می‌توانستند حداقل‌های یک زندگی بخور و نمیر را تامین کنند، از این به بعد باید برای نان شب هم دستشان جلو دولت گدا پرور دراز باشد تا بتوانند شکم خود را سیر کنند. با این روند دیگر دولت نیازی ندارد با باتوم، گاز اشک آور و زندان و الخ. جلو شورشهای خیابانی را بگیرد، کافی است هر کسی که دست از پا خطا کرد، یارانه او را قطع کنند تا بدون اعمال زور از گرسنگی بمیرد.
حذف یارانه‌ها به این منظور در دستور کار قرار گرفته تا سیستم گداپروری حکومت را سیستماتیزه کنند و با بذل و بخشش بین نیروهای بسیجی و گوش به فرمان خودی حکومت، کنترل کامل را در دست بگیرند.
حذف یارانه‌ها دلیل دیگری هم دارد و آن هم مشکلات اقتصادی شدید دولت اسلامی است، که دیگر قادر نیست مایحتاج همه جامعه را تامین کند در نتیجه با حذف یارانه‌ها می‌خواهند از زیر بار اقتصاد کمر شکسته دولت اسلامی شانه خالی کنند.
پ.ن.:
این خبر را خواندم دلم نیامد چیزی در رابطه با آن ننویسم.
اول خبر را بخوانید:
فرمانده نیروی انتظامی می‌گوید که با استفاده گسترده‌تر از سیستم “تطبیق چهره”، ماسک‌زدن هم “اغتشاشگران” را از شناسایی و تعقیب مصون نگه نمی‌دارد. همزمان یک مقام دیگر نیروی انتظامی خواهان احیای “مجازات شرعی” قطع عضو شده است.
منبع دویچه وله
یکی نیست به این آقای نیروی انتظامی بگوید که بابا اکثر شرکت کنندگان تظاهرات‌ها، اصلا چهره خود را نمی‌پوشانند، چونکه دیگر از شما ترسی ندارند. نشنیده‌اید ملت در شعارهایشان می‌گویند “توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد”؟ تازه گیرم که چهره را هم توانستید از پشت ماسک رمزگشایی کنید، با کدام دستگاه می‌خواهید افراد را تشخیص هویت و شناسایی کنید؟ از کجا می‌خواهید پیدا کنید طرف چه نام دارد و کجا زندگی می‌کند!؟ نکند می‌خواهید کوچه به کوچه، خانه به خانه دنبال 60 – 70 میلیون آدم بگردید و یکی یکی نگاه کنید و تشخیص هویت کنید؟ تازه گیریم که مخالفین را هم یکی یکی پیدا کردید! چکار می‌خواهید بکنید که تا حالا نکرده‌اید؟ می‌خواهید زندانشان کنید؟ ای بابا! 30 سال تمام خاک ایران را تبدیل کرده‌اید به یک زندان بزرگ، دیگر زندان هم اثر ندارد. این یارو “آقای نیروی انتظامی” هم مثل اینکه عقلش پاره سنگ می بره و سواد و دانش اش از نوع مدرک دکترای کردان است!

نوشته: در ساعت: 3:39 pm در بخش: اقتصادی

5 پیام  |           

5 پیام به “حکومت مستضعفان”

  1. daftarha says:

    کاری مکن نگاه به دمپایی‌ات کنند
    از روی شست پا شناسایی‌ات کنند !!
    هرجا مرو برای فقط لوح یادبود
    تا در هوای کنگره هرجایی‌ات کنند
    هرگز به بستری شدن خویش تن مده
    بگذار تا معالجه سرپایی‌ات کنند …
    در بخش گوش و حلق بعید است دکتران
    کاری برای مشکل بینایی‌ات کنند
    با قهوه قَجَر که شنیدی چه کرده‌اند
    ترسم همین معامله با چایی‌ات کنند
    هرگز به شغل عاریتی اعتنا مکن
    حتی اگر ضمانت اجرایی‌ات کنند
    تنها نمی‌شوی تو اگر دلبران شهر
    فکری برای معضل تنهایی‌ات کنند
    با مجریان مسکن شهرت فقط بگو
    کاری برای مشکل بی‌جایی‌ات کنند
    آری شروع مفسده از شست پای توست
    کافی‌ست یک نگاه به دمپایی‌ات کنند

  2. یه ایرانی says:

    حذف یارانه ها شرایط ویژه خودش رو میخواد بانک جهانی دو شرط اقتصادی رو اعلام کرده یکی اینکه تورم در پایین ترین سطحش باشه دوم اینکه رشد اقتصادی در بالاترین سطح
    این دو شرط در ایران محقق نیست بنابراین فاجعه رو باید انتظار داشت
    من در ایران هستم نگران آینده اقتصادی خودم و بقیه مردمی که از قشر ضعیف و متوسط هستن ولی از طرفی هم خوشحالم که حکومت با دست خودش قبر خودش رو میکنه
    باید شاهد گسترش نارضایتی در طی 1 سال آینده بود خلاصه بین بیم و امید قرار گرفتیم

  3. پاسخ به یه ایرانی
    حرف شما بسیار درست است. شاید از خودمان بپرسیم مگر رژیم شعور ندارد که دست به چنین خودشکی می‌زند. پاسخ منفی است! رژیم شعور دارد ولی راه چاره دیگری وجود ندارد. سوبسید ها دارند کمر دولت را می‌شکنند و در نتیجه رژیم بجای شکستن کم می‌خواهد کمی تا قسمتی خودکشی کند!!

  4. سعید says:

    خوب اینها از اول شعارشون این بود که عدالت باید بر قرار بشه. این که همه مستضعف باشند هم میشه عدالت دیگه! مه

  5. dsdsdsds says:

    test

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی