Nov 16 2010

سخنی با برادر همیشه هشیار وبلاگ نویس ملاحسنی عزیز

نوشته:     :::       8 پیام

چند روزی است در سایت بالاترین یسل یسل کشی شده. بحث هم بحث انتقادات مذهبی است. آقایان صاحبان بالاترین هم که از ایل و تبار اسهال طلب تشریف دارند این انتقادها را توهین می‌دانند و قرار بر این دارند که لینک‌های به قول خودشان توهین به مذهب را اجازه ورود به صفحه اول به آنها ندهند. برادر گرامی ملاحسنی دامه برکاته هم برداشته مطلب زیبایی در نقد این کار قبیحه نوشته. تا اینجای کار امر خیری است که حضرت آیت الله ملاحسنی انجام داده‌اند و در دفاع از آزادی بیان قلمفرسایی کرده‌اند، در این هیچ شکی نیست. چیزی که تعجب مرا بر می‌انگیزد این است که ایشان که چند تا تنبان بیشتر از آن جوانهای بالاترین پاره کرده‌اند و تجربه شان بیشتر از آن جوانها و حتی حقیر است، چرا وارد این بازی‌ها می‌شوند! برادر جان شما برو نوشته‌های مرا که همان روزهای اول تاسیس بالاترین نوشتم را بخوان ببین چه نوشتم! همان روزها نوشتم که این سایت یک سایت اسهال طلب است و عاقبت کار هم مثل دیگر کارهای اسهال طلب‌ها ختم به این می‌شود که آقایان مجددا مردم را سرکار بگذارند، تشنه با پای خود تا کنار رودخانه می‌برند ملت را و بدون دادن یک جرعه آب بر می‌گردانند (نقل به مضمون! اصل نوشته را پیدا نکردم، آخه این وبلاگ خُسن آقا چنان بی در و پیکر شده که سگ هم صاحب‌اش را در این اقلیم نمی‌شناسد!).
اگر خواستی نظر مرا در باره این آقایان بدانی نگاهی بینداز به حساب حقیر که همان روزهای اول باز کردم و عضو بالاترین شدم و همان روزهای اول هم به ماهیت آقایان پی بردم و همان روزهای اول هم فعالیتم را قطع کردم.

نوشته: در ساعت: 9:10 pm در بخش: آزادی بیان

8 پیام  |           

8 پیام به “سخنی با برادر همیشه هشیار وبلاگ نویس ملاحسنی عزیز”

  1. آرش says:

    سایت “مقدس” بالاترین

  2. M says:

    خسن آقا در مورد عید قربان مطلب طنز نداری؟ دلمون گرفته اساسی

  3. kia says:

    خسن اقا گرامی اول بگم خوشحالم بروز کردی وبلاگت را چون یکی دو روز پشت سرهم امدم دیدم هنوز مطلب جدید نیست یک کمی نگرانت شدم درباره سایت بالاترین من عضو انجا نیستم و راستش شاید در هفته اصلان یادم به سایت بالاترین نباشد و روی ان کلیک نکنم اما داستان اسلام و نقد ان هر جایی باشد به جنجال تبدیل میشود اسلام گرایان چنان وحشتی به پا میکنند که خیلی از سایتها جرات نقد اسلام را نمیکنند فکر میکنی اسلام در این ١٤٠٠ سال چطور خودشو نگه داشته است سیاست رحب و وحشت حالا اگر خواننده گان ضد اسلام سایت بالاترین اعلام کنند تا زمانی که بالاترین از این قصد خود پس نکشد ما سایت بالاترین را تحریم میکنیم ببین چه زود مدیران بالاترین پا پس میکشند مثله وحدت نظر اسلام ستیزان سایت بالاترین است که باید خود را نشان بدهد وگرنه از این بدتر هم خواهد شد و روزی به شما اجازه کوچکترین نقد اسلام هم نخواهند داد..

  4. کیا عزیز مرسی از محبت هایت.
    در مورد تحریم کردن سایت بالاترین نگران نباش این سایت به مرور زمان خودش از جوش و خروش خواهد افتاد.
    یک نگاه به نقدهای اسلامی در این سایت تا امروز نشان می دهد که اکثر کاربران اصلی سایت دلخوشی از مذهب ندارند و اکثرا می خواهند که سر به تن مسلمانها نباشد.
    پس من زیاد نگران این موضوع نیستم خود به خود این گونه سایت های طرفدارانشان را از دست می دهند.

  5. پریسا says:

    خسن آقا جان دلم از بالاترین (و بالاترینی ها البته )خون است بماند
    برای شما ایمیلی فرستاده ام که ممنون می شم چک کنید

  6. نانا says:

    ریدم توی دهنت حسن آقا
    پریود

  7. kjh says:

    هرانا؛ یک جوان معترض به رهبر ایران به طرز مشکوکی در بازداشتگاه سپاه جانباخت
    خبرگزاری هرانا – هفته گذشته یک جوان سی ساله به نام “حمید مدملی” که به اتهام توهین به رهبر ایران در تماس با یک شبکه فارسی زبان توسط اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شده بود به طرز مشکوکی در بازداشتگاه نامعلومی جانباخت.
    بنابه اطلاع گزارشگران هرانا، حمید مدملی اهل محله سرآسیاب شهرستان مسجد سلیمان چندی پیش به دلیل ارتباط با یک شبکه فارسی زبان ماهواره ای و انتقاد به رهبر ایران و رئیس جمهوری توسط اطلاعات سپاه پاسداران در منزل مسکونی اش در تهران بازداشت شد.
    ماموران امنیتی سپاه در هنگام مراجعه به منزل این شهروند، با ضرب و شتم شدید وی را به مکان نامعلومی منتقل کردند و پیگیری های خانواده این زندانی با گذشت چندین ماه از زمان بازداشت راه به جایی نبرد.
    سر انجام پس از پیگیری های مستمر ماموران اطلاعاتی جسد این جوان را با تدابیر امنیتی در زادگاه اش “مسجد سلیمان” به خاک سپرده و برادر وی را نیز به دلیل شکایت از ارگان مربوطه تهدید کردند.

  8. پریسا عزیز میل شما را دیروز پاسخ دادم. لطف کنید بگویید اگر نرسیده دو مرتبه بفرستم.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی