Mar 20 2011

سال نو بر شما فرخنده باد

نوشته:     :::       10 پیام

یکی بود یکی نبود! اول حکومت آخوندی بود و هزار دنگ و فنگ، هزار قر و غمزه‌های عوام فریبنده و شارلاتان گونه. نوروز را طاغوتی خواندند و تصمیم داشتند آنرا حذف کنند! غافل بودند که چنین غلطی را پیشینیان عرب آنها، مسلمانان بیابان گرد صدر اسلام هم خواستند بکنند، دست درازی هایی هم به فرهنگ ایرانی کردند ولی ایرانی در طول تاریخ نشان داده که مهاجمان را ذوب می‌کند ، محو می‌کند، نابود می‌کند و خود پویا تر از گذشته پابرجا می‌ماند. حکومت عوام فریب آخوندی هم با همه نیرویش نتوانست کوچکترین خللی بر فرهنگ ایرانی وارد کند. کار به جایی رسیده که امروز برای عوامفریبی هم که شده از ما ملت ایران هم کاسه داغ تر از آش شده‌اند و این مسلمان زادگان بی ریشه می‌خواهند جشن نوروز را نه تنها برای ایران بلکه برای جهان جشن بگیرند! غافل از اینکه دیگر عوام فریبی هم اثری ندارد و نجاتشان نخواهد داد.
فرهنگ ایران زمین این اوباش عوام فریب را هم در خود ذوب کرده! کم مانده که ذوب شدگان ولایت داریه‌زنگی بدست، چهره سیاه کنند و بجای حاجی فیروز برای ملت ایران “ارباب خودم بز بز قندی” بخوانند! تصورش را بکنید سید علی و اعضای دولت کودتایی‌اش داریه‌زنگی به دست در کوچه و برزن رقص کنان به پیشواز نابودی اسلام متحجر خود بروند! به قول معروف “هر که با ایران در افتاد ور افتاد” حالا هم نوبت آخوند است!
نوروز را شادباش می‌گویم. نوروز را آغاز می‌کنیم به این امید که سال آینده سال آزادی ایران از بردگی اسلام و آخوندیزم باشد.
نوروز را آغاز می‌کنیم تا از دل تاریخ، فرهنگ پاک و پویای ایرانی را از زیر خروارها خاک خارج کنیم و زنگار از آن بزدایم و ایران را با آن آزاد و آباد کنیم!
نوروز بر شما فرخنده باد

نوشته: در ساعت: 8:04 pm در بخش: اجتماعی,اسلام و مسلمین,سیاسی,فرهنگ و هنر,ملای حیله‌گر

10 پیام  |           

10 پیام به “سال نو بر شما فرخنده باد”

  1. چگونه خامنه ای و احمدی نژاد با دادن پیام نوروزی به ریش پیامبر و امامان خود می رینند؟ نوروز این زیبا ترین جشن دنیا یادگار نیاکان ماست و مردم ای says:

    چگونه خامنه ای و احمدی نژاد با دادن پیام نوروزی به ریش پیامبر و امامان خود می رینند؟

    نوروز این زیبا ترین جشن دنیا یادگار نیاکان ماست و مردم این روز را بمناسبت بر تخت نشستن جمشید شاه پس از آبادانی ایران ورفاه ایرانیان جشن میگرفته اند.
    فردوسی بزرگ: جمشید شاه……
    به فر کیانی یکی تخت ساخت
    چه مایه بدو گوهر اندر نشاخت
    که چون خواستی دیو برداشتی
    ز هامون به گردون برافراشتی
    چو خورشید تابان میان هوا
    نشسته برو شاه فرمانروا
    جهان انجمن شد بر آن تخت او
    شگفتی فرومانده از بخت او
    به جمشید بر گوهر افشاندند
    مران روز را روز نو خواندند
    سر سال نو هرمز فرودین
    برآسوده از رنج روی زمین
    بزرگان به شادی بیاراستند
    می و جام و رامشگران خواستند
    چنین جشن فرخ ازان روزگار
    به ما ماند ازان خسروان یادگار

    ما ایرانیان به کسی اجازه نمی دهیم که ازاعتقادات و رسوم ایرانیان اصیل سوء استفاده نماید و باید برای همیشه این خطوط و مرز ها مشخص باشد.
    اگر کسی مسلمان یا کمونیست است و اعتقادی به ایران و ایرانی ندارد٬ حق ندارد نوروز و چهارشنبه سوری و سیزده بدر را جشن بگیرد
    اگر خامنه ای و احمدی نژاد بخواهند ریاکارانه بمناسبت نوروز پیام بدهند مثل این است که یک کمونیست روز عید قربان را جشن بگیرد٬ یا یک مسلمان روز تولد مارکس را جشن بگیرد.
    گذشت زمان وقرنهاهیچ دلیلی بر فراموش کردن اصل فلسفه نوروز نمیشود. کما اینکه از اسلام ۱۴۰۰ سال و از کمونیسم حدود صد سال گذشته است.
    واگر خامنه ای یا احمدی نژاد و یا کمونیستها بخواهند ریاکارانه پیام نوروزی بدهند باید بدانند و در لحظه تحویل سال بیا د آورند که در همان لحظه دارند به رو وروح پیامبر و امامان خود و مارکس و لنین می رینند.
    نوشته های مرتضی مطهری در مخالفت با نوروزو چهارشنبه سوری و سیزده بدر و فردوسی کواه این مدعاست.
    ویکی‌پدیا- مرتضی مطهری معتقد بود که بزرگداشت آیین چهارشنبه سوری از آن «احمق‌ها» و آیین نوروز «ضد اسلام» است و در مطبوعات و سخنرانی‌ها به این مطلب اشاره کرده‌است.[۷]
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C_%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C#.D8.B1.D8.B3.D9.88.D9.85_.D9.85.D9.84.DB.8C_.D8.A7.DB.8C.D8.B1.D8.A7.D9.86.DB.8C

  2. دفترها says:

    حسن آقای عزیز٬
    از سال نو مبارک گفتن خسته شدم
    امیدوارم٬ سالی پیش بیاد که مردم به سیاست فکر نکنند٬ دین و دولت٬ حتی وجود نداشته باشند که تو زندگی مردم دخالت کنند٬ مردم کمتر کار کنند و بیشتر زندگی کنند.

    دفترها

  3. والد بمانعلی says:

    خُسن آقای عزیزم،
    سالی دیگردر غم و حیرانی برما گذشت. اما می دانم که پرتو شادی و امید ِ آفتابی که تا ساعاتی دیگر بر آن سرزمین اهورائی خواهد دمید، سینه تاریکی چند قرنه میهنمان را خواهد درید و اینبار نوید آزادی و آبادی و نسیم صلح آشتی مادندگاری را با خود خواهد آورد. بدا به حال سیه کاران سیه دل، که روشنائی فردا همه روزمان را نوروز و همه روزگارانشان را در دفتر تاریخ مدفون خواهد کرد. بهاران خجسته باد.

    • خُسن آقا says:

      والد عزیز سال خوش و خوب را ما خود باید بسازیم! اینکه منتظر شویم تا دیگران برایمان بسازند که عموما ما ایراینها این شکلی هستیم، در بهترین حالت می‌شود مثل عراق، افغانستان یا لیبی!
      امیدوارم که مشاهده اوضاع این چند کشور که مثال زدم ما را هشیار کرده باشد و از امروز خود عاقبت خود را در دست بگیریم و اوضاع را خودمان عوض کنیم! داستان بلدرچین و جوجه هایش که یادت هست! نمی‌دانم در کتاب دبستان این دوران هم داستان بلدرچین هست یا آخوندها آنرا هم شامل سانسور کردند!

  4. با درود به خُسن آقای گل گلاب
    سال نو مبارک و امید که سال 1390 سال مرگ آخوند و آخوندیسم باشد

  5. limba says:

    YOU ARE A MERCENARY OF THE REGIME MR.HASANAGHA,AREN’T YOU ? WHY WHY DON’T YOU PUBLISH MY COMMENT.YOU PIECE OF MULLAH SHIT !!!!

    —–
    پاسخ:
    دوست عزیز آن ویدئویی که لینک کردید را نمی توانم در این وبلاگ باز نشر بدهم دلیلش هم واضح است این کار جرم است حتی نگاه کردن به این ویدئو در اروپا جرم محسوب می شود و اگر کسی این ویدئو ها را مشاهده یا به اشتراک بگذارد بجرم پدوفیلی قانون با او برخورد خواهد کرد.

  6. khoramdin says:

    khoson aghaye aziz manham ba arezoye moteghabe sale nora khedmate shoma tabrik arz mikonam va omidvaram hamishe salamat bashid

    —–
    پاسخ:
    نوروز شما نیز فرخنده باد. به امید سالی بهتر برای شما و همه

  7. مسلمان says:

    http://www.liveleak.com/view?i=12f_1300770764

    برادران و خواهران مسلمان عزيز اول جواب اين معما را بدهند بعد مسا ئل بيشتر هست كه مي توان سئوال كرد.

  8. kia says:

    خسن اقای گرامی
    سال نو را بهت شادباش میگویم و ارزوی سلامتی و سرحالی برایت دارم امیدوارم در این سال جدید شاهد نابودی حکومت اسلامی و در کل اسلام اهریمنی در ایران باشیم

    ——
    پاسخ:
    مرسی کیا عزیز من هم سال خوبی برای تو آرزو دارم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی