Oct 04 2002

بهوش باشیم! امروز هم دیدم

نوشته:     :::       Comments Off on بهوش باشیم! امروز هم دیدم

بهوش باشیم!
امروز هم دیدم که دوباره بحث گنجی و سینه زنی برای او دوباره در جایی آغاز شده، این کار خون مرا بجوش می آورد. آره درست فهمیدید! خون مرا این گونه بحثها به جوش می آورد. مگر ما مغز خر خورده ایم! که با اینگونه شعبده بازی ها دوباره به همان چاهی بیفتیم که 5 سال پیش افتادیم؟.
آقا جان مگر این گنجی چه چیزی گفته!؟ مگر نه اینکه او چیزی را “حالا بصورت مانیفست نوشته” که ما (مخالفین رژیم “سکولارها” ) تمام این مدت بیست و چند سال گفته ایم و تکرار کرده ایم و چماق خورده ایم، و حالا آقای گنجی آمده و همان کلمات و ایده ها را کپی برداری کرده و بدون پرداختن آن همه هزینه که دیگران پرداختند، بخورد ملت میدهد و تبدیل شده به یک بت و یا بگفته بعضی ها بت شکن! چرا مگر آن همه که در ایران کشته شدند چه چیزی را میگفتند!؟ مگر آن جوانانی که در سالهای قبل و بعد از 67 که خون خود را دادند چه چیزی میگفتند وچه چیزی را میخواستند!؟. چرا برای آنها سینه سپر نکردیم!؟ حالا چون یک پاسدار سابق این حرفها را زده شده فرشته ی نجات ملت!!!؟ و یا شاید برای این است که بلندگوها اینطور میخواهند!؟
امان از دست نادان! میگویند که انسان دو بار از یک سوراخ گزیده نمیشود! باور بفرمائید ما ملت صد بار از همان سوراخ گزیده میشویم میدانید چرا!؟ چون که چشمانمان را باز نمیکنیم چون که به تاریخ اهمیت نمیدهیم. چون که دنباله رو هستیم و وقتی که خواستند! برایمان یک معرکه ی مارگیری راه می اندازند و همگی از روشنفکرمان گرفته تا آن بیچاره که پشت کوه قاف زندگی میکند در دامشان می آفتیم و چشم بسته از همان سوراخ دوباره و صدباره گزیده میشویم! حرفهای این آقا خیلی قشنگ است زیاده از حد قشنگ است بخاطر همین است که من و امثال مرا به شک می اندازد. او هیچ چیز جدیدی نگفته که دیگران قبل از او نگفته باشند! فقط بلندگوها حمایتش میکنند، بخاطر همین است که صدایش نه فقط بگوش میرسد بلکه گوش عده ای را کر میکند. اگر کسی جرات کند که کمی او را بنقد بگیرد مسخره اش میکنند! و او را دست می اندازند! چون بلندگوها اینچنین میخواهند!

نوشته: در ساعت: 5:32 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بهوش باشیم! امروز هم دیدم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی