Dec 22 2011

آقای کلینتون آن پوست گربه نیست پوست خر است!

نوشته:     :::       7 پیام

بعضی بر این گمان‌اند که حکومت آخوندی چنان قدرتمند شده که جاسوس آمریکایی می‌گیرد و هواپیمای بی سرنشین پیشرفته آمریکایی هک می‌کند!
این بعضی‌ها یا از نظام تکنولوژی امروزی جهان بی خبراند یا مجنون سیستم آخوندی شده‌اند. برادر جان اصولا هرچه تکنولوژی است در دنیا ساخته و پرداخته غرب است و اگر چیزی هم در شرق مشاهده می‌کنید، کپی مدل‌های غربی است، یا اینکه شرکت های غربی پشت آنها هستند. یک نگاه به تولیدات چین بیندازید می‌بینید همه مارک‌های غربی خصوصا آمریکایی در چین تولید می‌شود. بعضی حتی به چین به دید کارگر آمریکا نگاه می‌کنند که شده حیاط خلوت شرکت‌های چند ملیتی غربی. حالا با این اوصاف باز هم گمان می‌کنید ادعاهای جمهوری اسلامی در نشاندن هواپیمای پیشرفته RQ 170 درست است؟ همان برنامه اتمی رژیم هم که در آن زاییده، دست ساخت پاکستان نوکر سابق آمریکا است.
خیر قربان! اینها همه نشان از فعالیت‌های زیاد آمریکا در ایران دارد که باعث شده یکی از هواپیماهای آنها سقوط کند و آقایان هم با چسب دوقلو بهم بچسبانند و در مقابل دوربین قرار بدهند. مگر ما رژیم آخوندی را نمی‌شناسیم!؟ اینها در چسب و لحیم کردن استاداند، یادتان رفته وقتی پرونده‌های سفارت آمریکا پس از اشغال سفارت که بوسیله shredder پاره پاره شده بودند را نشستند بهم چسباندن!؟ این آقایان در وصله پینه کردن استاداند ولی دیگر کار از وصله پینه کردن هم گذشته و دیگر آن دوران سپری شده و این بار همه می‌دانند چگونه آقایان را سرنگون کنند.
خود رژیم هم می‌داند که این روزها روزهای آخر است و دیگر راه مانور و فراری باقی نمانده! این مانورها همه از ترس سرچشمه می گیرد نه از اعتماد به منفس!

از همه خنده‌دار تر داستان جاسوس گیری آقایان است. تو گویی کسی نمی‌داند که حفيظ الله امين را همین آمریکایی ها کشاتند زیر سبیل استالینیست‌های کمونیست! من مانده‌ام چه کسی زیر عبای آخوندها جاسوس آمریکاست! اگر روزی نام احمدی نژاد یا مشایی یا حتی یکی نزدیک تر از مژه‌های سید علی به عنوان جاسوس آمریکا عیان شد زیاد شوکه نخواهم شد!

در ضمن من متوجه نمی‌شوم منظور آقای کلینتون از “کندن پوست گربه” در این خبر چیست! اگر منظور ایشان از “پوست گربه” همان پوست نقشه ایران است که باید به عرض مبارکشان برسانم که در آن صورت چنان پوستی ملت ایران از ایشان و ملت شان خواهند کند که دیگر از این غلط‌ها نکنید. ولی اگر منظور از کندن “پوست گربه” همان پوست سیاستمداران ایران است، که باز هم در اشتباه هستند باید به عرض مبارک ایشان برسانم که آن دیگر پوست گربه نیست و بیشتر شباهت به پوست خر دارد. اگر آقای کلینتون می‌خواهند پوست آخوند بکنند باید چند تا پوست خر کن کار کشته اجیر کنند تا پوست کلفت آقایان را بکنند.

نوشته: در ساعت: 10:54 pm در بخش: سیاسی

7 پیام  |           

7 پیام به “آقای کلینتون آن پوست گربه نیست پوست خر است!”

  1. دكتر لائيك says:

    خسن آقا جان ، نكته اينجاست كه پديده اي در حال نضج و ارتعاش حيرت آوري در ايران در حال اتفاق است … مردم خود بزرگ بين و ن‍ژاد پرست ِ ايراني از وضعيت چنان در شعفند كه اگه باور نداري بيا و ببين!!؟ منظورم از مردم توده است نه حكومت
    هرچند عده ناچيزي هم از وضعيت خون دل ميخورند !
    !

    به هر حال اقوام و گروه هاي فكري داراي نقاط ضعف و قوتند…ايرانيها چنان در حال خَر كيف شدن از نشت پولهاي كثيف نفتي هستند، هرچند،‌اين نشتي طيفي است! ولي با اين پولها ماشينهاي صد ميليوني سوارند اين شامل 80درصد جامعه است .. اين هم طيفي است اما متاسفانه پولهاي هنگفت به دست اقشار حتي كم درآمد ها وارد شده و جالب اينجاست اين درامد هاي نفتي كثيف .. سازنده نيست يعني فقط در مَصَرف و مُصرِف بودن توده ناآگاه مسير دهي شده است.كه برده باشند….. هرچند فاصله طبقاتي بيشتر و اندوه نيز فراگيراست حتي در طبقه مرفه

    توده ساكن ايران حكومت را عامل بيروني ميدانند!! يعني خود را در تغيير تنظيم و تبعات آن مسئول نميدانند و دچار يك بي تفاوتي اجتماعيند ………..چرا اينها را گفتم؟ براي اينكه بگم از تُرك كُرد ،عرب مسلمان و لائيك معتقعند ايران قهرمان بلامنازع قدرت ،‌هوش ، توان نظامي ، هنر ، رئوفت و موفيت هست در عرصه گذشته و حال و آينده است …هرچند همگي ، ته منجلابند!!!
    خواستي قبول نكن عزيزم!؟ اما بدان توده اين شرايط حاكم بر ايران را پرورش داد و سپس با كمال حماقت پذيرفت…

    بله – اينجا گرانيست ولي بزرگترين طرف تجاري كمپاني بي ام و ايران است به طوري كه نيمي از محصولات 6 ماهه اول سال 2012 اين كمپاني را پيش خريد كرده است…! تعدا ماشينهاي پورشه بيشتر از امريكاست!!
    جان مادرت نگو اينا 18 درصد جمعيتند .. پورشه ايها 18 درصدند – درست، اما رفتگر محل ما با ماشين 30 ميليوني ميره سره كار هرچند كه بدبخت تر شده ..

    قيمت خانه در هر كجاي تهران، 4 برابر نيويورك امريكاست !!!!
    مصرف روزانه ايران ، 4 بار از چين جمعيت يك وسه دهم ميليادري چين بنزين ميسوزونه .. دود توليد ميكنه و خَر كيف ميشه تو خيابوناي تهران ..هوا اينجا قهوه اي هست نيش مردم تا بنا گوش بازه و فقط دنبال اندام تناسلي هم ديگه اند…!
    آمار ميگه ،بزرگترين آمار تلفات جاده اي در ايران اتفاق ميوفته، ولي يكروز تعطيل بشه 9 ميليون حمله ميكنن به شهر آمل و در هم ميلولند…
    توده ايراني توده پستي هست .. غريزه پرست ، منعفت دوست و زير شكمي.. نگو همه اينجوريه .. من جاهاي ديگه هم بودم تحصيلات من خارج از ايران بوده.

    خسن جان اينجا نيستي از گفتگو با خانواده شيرازي و خواندن وبلاگها ايراني و حتي آيت اله بي بي سي … نكته جالبي دستت نخواهد آمد
    مردم پذيرفته اند شرايطو….ميگن پدر آمريكا را هم در آورديم….هواپيماشو انداختيم ..جيك هم نزد… نميگن يه هاي جك ِ هواپيماي سينتيل 2 متري عكاس اهميتي نداره
    توده اعتقاد داره ابر قدرت نظامي جهانه كاري هم نداره در رنك 194 از 2006 كشور شده….
    خلاصه اگه از من بپرسي چه خبر ..ميگم محشر خر

  2. علی says:

    خسن آقا، کاکو

    باز هم گل گفتی و حرف دل مارو زدی. فقط در مورد بیلی یه کم شک کردم چون توهین حساب میشه اگر منظورش این بوده.
    برای همین خبر رو به انگلیسی خوندم. بیلی یه ضرب المثل امریکایی زده و منظورش اینه که برای انجام یه کار راههای مختلفی هست.
    There are different ways to skin a cat

    http://ann.az/en/?p=6228

    سالم و سرحال باشی.
    علی
    لگزینتون، کنتاکی

    • خُسن آقا says:

      من هم منظور آقای کلینتون را فهمیدم ولی اینکه ایشان قرار آخوندها را به قولی به راه های دیگر ادب کند باید به عرض ایشان برسانم که این گربه همانا یک خر چموش است و برای کندن پوست آن باید وارد کارزارهای سخت تر شد.

      • علی says:

        آها گرفتم. اون که صد در صد، شکی نیست. یه بار یه روانشناسی ادعا کرده بود که روشهای تربیتش حتی خر رو هم آدم میکنه. بعد از سالها اتلاف وقت برگشت و گفت که حرفشو پس میگیره. بعضیها خرن و تا آخرش خر میمونن.

  3. پریسا says:

    بعید می دونم کسی جز همون ابله های پای صندوق روی منبرنشین این خزعبلات جاسوس گیری رو باور کن خسن اقا جون 🙂

  4. همینطوری says:

    تکبیر
    برای سلامتی خسن آقا جمیعا صلواااااااااااات

  5. شاخ بز says:

    حسن آقا،
    جوش نزن انقدر. زخم اثنی عشر میگیریها.
    بابا انتخابات ایران نزدیکه و از حالا هم دارن مقدمات انتخابات ریاست جمهوری را در امریکا فراهم میکنن بخاطر همین یک کم بازار گرمی هردو طرف لازم دارن.

    اینکه گفتی حفیظ الله امین جاسوس آمریکا بود درست هست. مدارکش هم امده بیرون که امریکائیها مبخواستن پای روسیه توی باتلاق افغانستان باز بشه تا زودتر کارش به اخر برسه. برای همین هم هست که قبل از اینکه خودشون در باتلاق افغانستان غرق بشن، میخوان بزنن به چاک ولی قبلش باید شرایط فروشهای انچنانی اسلحه و چیزهای دیگه رو حسابی برای خودشون فراهم کنن.
    این خط و نشون کشیدنها هم در همین رابطه هست.
    تازه اگر هم پای خوردشون به ایران باز بشه تازه ایران همون اندازه بعدش دموکرات میشه که عراق و افغانستان و مصر و بحرین و عربستان شدن. یعنی بوق.
    پاکستان هم نوکر سابق نیست بلکه هم پیمان سابق و هم پیمان فعلی هست که سر یکی دو جریان کوچیک با هم کمی اختلاف نظر پیدا کردن ولی در دید نهایی با هم خواهند موند. هر دوی اونها یک رقیب یا دشمن مشترک دارند. هند.
    پاکستانیها ناراحتند که چرا امریکائیها روی خوش به هندیها نشون دادن و امریکائیها هم ناراحتند که چرا پاکستانیها روی خوش به چین نشون دادند.
    اینجا یک کم کلاهشون رفته توی همدیگه.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی