Oct 28 2002

سراب روشنفکری بحثی را که

نوشته:     :::       Comments Off on سراب روشنفکری بحثی را که

سراب روشنفکری
بحثی را که من در مورد فمینیسم و اسلام آغاز کردم، بیشتر آرزو داشتم تا بلکه خانمهایی را که در این مقوله درگیرند را ترقیب کنم، تا بتوانیم یک بحث جامع را در مورد اسلام و آزادی زن بطور اخص و اسلام و آزادی را بطور کل بررسی کنیم، ولی متاسفانه همانطور که خلبان در کامنت من نوشته بود و هشدار داده بو، بایستی از این کار پرهیز میکردم، چون از قرار معلوم ما (ایرانی ها) هنوز برای بحثهای بدون انگ زدن آمادگی نداریم و این خوشباوری من هم چیز بی خودی است.
بحث من یک بحث روشن و دقیق بود، بحث من در یک فرمول خلاصه میشد گرچه یک صفحه برایش مکان گذاشتم و فرمولش چیزی نبود جز این (فمینسم + اسلام = کس شعر) همین و همین نه بشتر نه کمتر.
ولی متاسفانه بخاطر این دو روزی که بدون اینترنت بودم، عده ای و مخصوصآ مهشید تنها تنها به قاضی رفته اند و بر من همان انگی را زده بودند که بگمان خودم نه لیاقتش را و نه استحقاقش را داشته باشم. بحثی را که من شروع کردم در یک جاده آسفالته و در روز روشن بود و این عزیزان بحث را به یک جاده ی خاکی و تاریک کشاندند.
در حقیقت بایستی من هم همچون بیشتر مردها خوشحال باشم از اینکه زنها در اثارت اند و مردها حکومت میکنند! نه اینکه بیخودی کاسه از آش داغ تر بشوم و سعی کنم بحثی را آغاز کنم که خود خانمها علاقه ای به آن ندارند.
این جا هم یک بر صفر بنفع خلبان که نوشته بود: “آقا از من به تو نصيحت با آخوندا درميفتی بيفت اما با زن ها نه . سرنگونت می کنن ها! حالا ما گفتيم” .

نوشته: در ساعت: 12:09 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on سراب روشنفکری بحثی را که  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی