Nov 17 2002

برق رفت میگن بخت آخوند

نوشته:     :::       Comments Off on برق رفت میگن بخت آخوند

برق رفت
میگن بخت آخوند که بر میگرده دوجا دوجا سفره (پلوخوری) دعوت می‌شه، این یکی از زیباتری و باهوش ترین ضرب‌المثل های فارسی است، با عمقی به طول اقیانوسها.
حالا چرا این ضرب‌المثل رو نوشتم!؟ موضوع از اینقراره که اگه یادتون باشه پریروز نوشتم که هاردم خرابه و شاید این تعطیلات آخر هفته نتونم بنویسم!؟ درست همون اتفاقی که بری آخونده افتاد برای من بیچاره هم افتاد و چون من شانس ندارم اتفاق برعکس افتاد، یعنی اینکه نه فقط دیسک کرش کرد بلکه برق خونه هم به مدت 12 ساعت رفت. مخصوصآ این دومی از عجایب روزگار هست! می دونم حالو ممکن بگین این که جزو عجایت نیست! ممکن تو ایران جزو عجایب نباشه ولی توی این نروژ جزو عجایبه، من هرچی فکر کردم دیشب تا حالا نتونستم بیاد بیارم آخرین باری که برق رفت کی بود، مخصوصآ بمدت 12 ساعت، فکر کنم یک همچین اتفاقی هر از 50 یا 60 سال توی این مملکت بیوفته!.
خلاصه الان سه‌ساعت هست که برق اومده و من هم موفق شدم یک دیسک 2GB قدیمی که داشتم بزارم روی این صاحب مرده و خلاصه راهش بندازم گویا این دنیای ارتباطات از نون شب واجب تر هست بری ما.
توضیح:(توی نروژ همه چیز با برق کار می‌کنه حتی پختن غذا و آب‌گرم‌کن و گرمای خانه و… خلاصه همه چیز. با این توصیف تنها چیزی که من رو ناراحت کرده بود این نداشتن اینترنت بود.

نوشته: در ساعت: 1:21 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on برق رفت میگن بخت آخوند  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی