Nov 20 2002

بعد از نوشتن مطلب دیروز

نوشته:     :::       Comments Off on بعد از نوشتن مطلب دیروز

بعد از نوشتن مطلب دیروز در مورد احکام آقازاده‌ها (بقول شمر، انگل‌زاده‌ها)، این شمرجان سه کامنت نوشته بود که بدون دخالت دست در زیر هر سه را می‌خوانید:
خسن آقای گرامی
عدل علی از این بهتر نمیشود. به پیشنهاد عمروعاص هوشیار باید هوشیارانه واژه انگل زاده را جایگزین آقازاده نمود.
*****
در پایان باز هم که بیخودی ریش ما عربها را گرفتی این انگل زاده از بیخ عجمند.
پاینده باشی
*****
اینک دنباله نوشته از عمرو عاص: اینکه می گویم انگل زاده بخاطر جایگاه آخوندها در اقتصاد است. یک نگاه ساده به کار فیزکی آخوندها در درازنای یک سال نتیجه زیر را می دهد.
اگر وزن متوسط یک مهر(مهر و جانماز و آخوند از صادرات قم) را ۱۰۰ گرم بگیریم و اگر خوشبین باشیم و بگویم فلان پیشنماز(کون گشاد نیست) این مهر را خودش از مهرخانه مسجد بر می دارد و به محراب می برد و این فاصله ۵ متر بگیریم در رفت و برگشت میشود ۱۰ متر و اگر اینکار سه بار در روز انجام بدهد میشود ۱۰۰ گرم را در روز ۳۰ متر جابجا کردن و در سال میشود ۱۰۰ را ۱۰۹۵۰ متر جابجا کردن. خب با توجه به در آمد یک آخوند چه در دوره پیش و چه کنون:میتوان گفت اینها انگلی بر بدنه اقتصاد کشورند. ناگفته نماند امت انگل پرور هم همیشه به داد این انگلها رسیده اند خمس و زکات و سهم امام و پول روضه و هزار کوفت زهرمار دیگر را به حلقوم کثیف این انگلها ریخته اند و اکنون نیز این انگلها چنگ بر اقتصاد کشور انداخته اند و …خود بهتر دانید پس بگویید انگل زاده نه آقا زاده
عمروعاص

نوشته: در ساعت: 3:56 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بعد از نوشتن مطلب دیروز  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی