Nov 22 2002

پاسخ به یک انتقاد ازقرار

نوشته:     :::       Comments Off on پاسخ به یک انتقاد ازقرار

پاسخ به یک انتقاد
ازقرار معلوم مهشید خانم دوباره برداشت بد کرده و میدونید که خُسن آقا هم آدم نازک دلی هست نمی‌تونه تحمل کنه که کسی بیخود و بی جهت دلگیر بشه. ماجرا از اینقرار است که مطلبی رو که چندساعت پیش نوشتم و در آن یک سایتی رو معرفی کردم باعث رنجش خاطر ایشان شد و مرا بر آن داشت که توضیحی بدهم و بگویم که چرا این سایت را معرفی کردم و چرا با عقیده‌ مهشید موافق نیستم. سایتی رو که معرفی کردم محتوی تعدادی عکسهای دستکاری شده هست و دراین عکسها از بدن مرد و زن بطور مساوی استفاده شده و بلکه بیشتر مرد.
البته تا انجایی که من دیدم تنها دوعکس محتوایی تحقیر آمیز نسبت به زن دارد و بقیه یا از بدن مرد استفاده شده و یا اگر از بدن زن استفاده شده تحقیر آمیز نمی‌باشد. اصلآ بهتر است نوشته‌ی مهشید را بخوانید و بعد هم پاسخی را که من در کامنت به ایشون دادم.
پیغام اول:
خسن آقا متاسفم که با شما موافق نیستم.
به عکس ها نگاه کنید.. آیا تحقیر زن را فقط من میبینم؟؟ آیا تنفر ما از رژیم جمهوری اسلامی موجب شده که تجسم خمیینی در بدن زن را جذاب بدانیم؟؟
دلم میگیرد از اینکه شما هم به این رفتار حکم تایید می زنید. دلم میگیرد که همان حرف مادربزرگ را که میخواست مردی را تحقیر کند و به او میگفت از زن کمتر است را در شما میبینم.
دلم میگیرد.
راه دراز است و تاریک…بسیار تاریک
پیغام دوم:
غلط شد..متاسف نیستم که با شما موافق نیستم.
بلکه هم متاسفم..و هم با شما موافق نیستم.
پاسخ من
مهشید خانم خیلی می‌بخشید مجبورم بشما بگویم که کمی با این نظر شما مخالفم، این همه عکس توی این سایت هست شما فقط بند کردید به این یکی!؟ همه چیز که نمی تواند کامل باشد، برای کسی که کاری را انجام میدهد بایستی کمی هم جای اشتباه بگذاریم. هیچکس کامل نیست، هست!؟
اگر بخواهیم در همه چیز تا این اندازه سخت گیر باشیم هیج کس جرات کاری را نمی‌کند، که مبادا اشتباه کند.
من هم اشتباه میکنم بگمانم شما هم همین طور، پس اجازه دهیم افراد کمی هم اشتباه کنند و با تذکر خودشان را اصلاح کنند. بشما پیشنهاد می کنم به عکس‌های دیگر نگاه کنید و او را بخاطر تابو شکنی‌اش کمی تشویق کنید. و کمی هم انتقاد تا شاید کار های بعدیش به‌تر از آب درآید.
باز هم می گویم نقل قولی یا معرفی وبلاگی در این مکان به معنی تایید تمام گفته ها و عقاید آنها نمی‌باشد بلکه من معمولا با نگاهی کوتاه و مطالعه‌ی قسمتی از وبلاگ و سایت و با برسی آن بطور کلی اگر آن را برای مبارزه بر ضد رژیم مفید بدانم معرفی میکنم و باور فرمایید اکثر وبلاگهایی که معرفی می‌کنم شاید فقط با 20 درصد عقایدشان موافق باشم ولی این دلیل نمی‌شود که من همه چیز آنها را دور بریزم بخاطر اینکه مثلآ 80 درصد عقایدشان را دوست ندارم، واگر این چنین کنم دیگر کسی برای هم‌زیستی باقی نخواهد ماند.
درهر صورت اگر باعث رنجش شما و دیگر خانم ها شدم از همگی عذرخواهی می کنم.

نوشته: در ساعت: 10:30 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on پاسخ به یک انتقاد ازقرار  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی