Dec 03 2002

رفسنجاني در ديدار با گروهي

نوشته:     :::       Comments Off on رفسنجاني در ديدار با گروهي

رفسنجاني در ديدار با گروهي از بسيجيان رژيم در دانشگاه‌ها، خواستار هشياري آنها در برابر اعتراضهاي ضدحكومتي دانشجويان شد. رفسنجاني گفت: دشمن با استفاده از حربه‌ها و ابزارهاي تبليغاتي سعي مي‌كند در دانشگاه‌ها رخنه كند و دانشجويان و جوانان بايد در برابر اين توطئه‌ها هشيار باشند. وي افزود: رسانه‌هاي خارجي و برخي رسانه‌هاي داخلي با سوءاستفاده از فضاي باز جامعه!! سعي در تحريك مردم و بخصوص جوانان دارند، دشمن به مشكلات جامعه دامن مي‌زند و برخي مسائل را بزرگنمائي مي‌كند.
خُسن‌آقا:
از قرار معلوم هم دانشجوها هم ملت، همه کور و کر و بلانسبت خر تشریف دارند و مشکلات اجتماع را خودشان نمی‌توانند ببینند و این دشمن!! است که همیشه این کار را برای ملت می‌کند (بیادش می‌آورد که وضع خیلی قمر در عقرب است). حاج آقا فراموش کرده‌اند!! که شاه هم همین روش را برای تهمت زدن به ملت بکار می‌برد و این حربه‌ها دیگر کاربرد ندارد و فقط قادر است بسیجی‌های خنگ را تحمیق کند. و آیا باز هم این دشمن!! است که که مساپل را بزرگ می‌کند و یا اینکه مسایل خود بزرگ هستند و نیازی به بزرگ کردنشان نیست، این هم یک موضوعی است که دشمن علم کرده!؟ وگرنه ماشاالله!! ماشاالله!! در حکومت ولایت فقیه (ببخشید عدل علی) هیچ مشکلی وجود ندارد!!؟.
من به حاج آقا پیشنهاد می‌کنم عینک خود را عوض کنند چون از قرار معلوم بخاطر پیری نه‌ فقط ایشان خرفت شده‌اند، بلکه بینایی خود را نیز از دست داده‌اند، باشد که با تعویض عینک و دیدن حقایق، کمتر به ملت شریفی که ایشان را به این جاه و منزلت رساندند کمتر تهمت و افترا بزنند.

نوشته: در ساعت: 5:55 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on رفسنجاني در ديدار با گروهي  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی