Dec 04 2002

آخوند جماعت حرامزاده است وقتی

نوشته:     :::       Comments Off on آخوند جماعت حرامزاده است وقتی

آخوند جماعت حرامزاده است
وقتی میگم آخوند حرامزاده است بعضی‌ها اعتراض می‌کنند و می‌گویند همه را با یک چوب مران! آخر مگر می‌شود وقتی خر همین خر است که می بینید بایستی با همین یک چوب همه شان را راند و فرقی بینشان نیست، البته آن که عمامه‌اش سیاه است حرامزاده‌تر است، میگوید نه به این افاضات رئیس مجلس اعلای اسلامی العراق گوش فرا دهید تا ببینید که شما هم مثل من کله‌تان داغ میکند یا نه!:
آيت الله حکيم از تهران خواست گفت و گو با آمريكا را آغاز كند، زيرا هيچ فتوای شيعه‌ای درخصوص غيرمشروع بودن گفت و گو با آمريكا وجود ندارد.
حالا که این ننه قمر از این گونه افاضات می‌کنه ما هم “خُسن آقا” میگیم:
هیچ‌گونه فتوای شرعی در مورد منع کون‌دادن آیت الله هاشمی‌العراقی و خامنه‌ای و هاشمی الرفسنجانی به بوش وجود ندارد پس از همین فردا همگی هر صبح بخط شوند تا حضرت جورج بوش جونیور بیاید و یکی یک دست آقایون رو از کون بکنه.
یکی نیست به این حرامزاده بگوید: خوب توله سگ شپشو، العراق چی‌چی هست که تو چی‌چی باشی! که از این تکالیف برای ملت ایران معین میکنی!؟ “مورچه چی هست که کله‌پاچه‌اش چی باشه!؟”
با دانستن این موضوع که این بچه حرامزاده پادوئی بیش نیست و رئیسش همان هاشمی‌العراقی است می‌توان نتیجه گرفت، که حرامزادگان عراقی بر ایران حکومت می‌رانند. [منبع خبر]

نوشته: در ساعت: 6:01 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آخوند جماعت حرامزاده است وقتی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی