Jan 23 2003

آقایی بنام مسعود پیغامی اینجا

نوشته:     :::       Comments Off on آقایی بنام مسعود پیغامی اینجا

آقایی بنام مسعود پیغامی اینجا گذاشته‌اند (22.01.2003) و از طرف ما قولهایی داده‌اند که باید تکذیب کنم وگرنه… بهتره اول کامنت ایشون رو بخونید تا بعد من پاسخ‌گو بشم.
masoud
خدمت آقای تنها
البته با شما تا حدودی موافقم که فحاشی به اعتقادات ديگران درست نميباشد. ولی در مورد مسئله اسلام در کشور ما چند چيز حائز اهميت وجود دارد .
اول اينکه ميبايست اين نوع اعتقادات از روی طاقچه پايين کشيده شود . درک اين مطلب که ميشه به چهارده معصوم (؟) فحش داد و سنگ نشد قدمی در اين راستاست .
دوم اينکه چيزی که عوض داره گله نداره . هر وقت يه مسلمون مثل من ياد گرفت که چطور به عقابد ديگران احترام بذاره ميتونه همين توقع را از ديگران داشته باشه
سوم اينکه چرا قياس مع الفارق ميکنی . فکر نکنم شمر داعيه رقابت با هادی را داشته باشه . طنز هادی برای افرادی کاربرد داره که ادعا دارند و همچنان از بيضه اسلام و افرادی مانند منتظری دفاع ميکنند مثل ملی مذهبی ها ( هر کسی تونست صيغه ملی مذهبی رو تعريف کنه يه جايزه پيش خسن آقا داره) در صورته که مطالب شمر برای رو کم کنی از جوونايی که هنوز هم دنبال آخوند راه ميرن ميتونه خوب باشه.
با درود برشما آقای مسعود خان شما از قرار معلوم اینجا جدید هستید و از قراری که می‌بینم در استدلا هم خیلی خوش فکر هستید. قدم شما برچشم ولی آخه آقا‌ جان این چه قولی هست که از طرف ما می‌دی!؟ که ما اینجا جایزه پخش می‌کنیم!! یا شما مسلمین رو نمی شناسی!! یا اینکه میخوای مارو بدبخت کنی!! مسلمونا برای یک بهشت نسیه، کون خلق‌الله رو پاره می‌کنند، حالا شما قول جایزه نقدی میدی!؟ از فردا همگی از آیت الله گرفته تا چمیدونم حجج اسلام و طلبه و ملبه و خلاصه هرچی کور و کچل و مفنگی هست اینجا مثل گداخونه جمع میشن و کار دست ما میدن، قربان دستت ما رو تو دردسر ننداز، منهمین الان اعلام می‌کنیم که این جایزه رو خود مسعود خان قراره بدن و ما اصلآ از این ناپرهیزی‌ها بلد نیستیم.

نوشته: در ساعت: 11:31 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آقایی بنام مسعود پیغامی اینجا  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی