Mar 04 2003

جنگ[۱] جمشيد جم و امام

نوشته:     :::       Comments Off on جنگ[۱] جمشيد جم و امام

جنگ[۱] جمشيد جم و امام حسين
سبزباشیدچون ابــــر بــه نــــوروز رخ لاله بشُست
بــرخيز و به جام باده کن عزم درست
کين سبزه که امروز تماشا گه تـــوست
فـردا همه از خاک تــو برخواهد رُست
اخباری که در چند روز گذشته از ايران ميرسد بيگمان خوشحال کننده ترین اخباريست که در اين بيست و چندسال گذشته به گوشمان رسيده است. از يکطرف سردمداران رژيم گمان نمیکردند که نــــــــــــــــــه به این بزرگی را از ملت دریافت کنند و اینک هم می روند تا با شادی و پایکوبی ملتی که از اسلام ناب!! محمدی خسته شده روبرو شوند. شادی و پايکوبی جوانان اهورائی و ملت بيدار شده از خوابی 1300 ساله امسال میتواند ملای مفلوک را بدجوری از خواب رویایی‌اش بیدار کند. از طرف ديگر جوانان از خودگذشته و کوشای ملک جم بر آنند تا با چنگ و دندان با سلاح فشفشه و ترقه به جنگ توپ و تانک حکومت کوتوله‌های حسينی رفته، و از فرهنگ اهورائی خود که همانا ناموس اين آب و خاک است دليرانه دفاع کنند.
اين جنگ نابرابر سالهاست که در جريان است، اول بار اين خمينی بود که کوشش فراوان کرد تا شايد اعياد اسلامی را جايگزين نوروز و چهاشنبه سوری کند، زهی خيال باطل، و هم اين جوانان بودند که اول بار قبل از خاتمه جنگ و نوشيدن جام زهر اورا مجبور به نوشيد جام زهر کردند.
رژيم آخوندی بار ديگر باز با حيله و نيرنگ سعی در آشفته کردن بازار سياست را دارد، و در پی آن است تا با در گيرکردن ايران در جنگی با اين يا آن، خود را از جنگی که جوانان اين آب و خاک بر او تحميل کرده اند برهاند.
رژيم سعی دارد تا چهاشنبه سوری و نوروز را جابجا کرده تا شايد با اين حيله از شور و شوق جوانان بکاهد، قافل از اينکه جوانان اين مرز و بوم بيدارتر از آنند که اينان گمان ميکند. و در عوض بجای يک چهاشنبه سوری اينبار چهارشنبه سوريها بپاميشود و جوانان بيپروا و دلير از روزها قبل به پيشواز چهارشنبه سوری رفته و خود را برای نوروزی باشکوه تر آماده ميکنند.
سردمداران رژیم آخوندی چنين مينمايند که جنگ امروز جنگ جمشيد جم است با امام حسِن شهيد، آب را گلالود ميکنند تا بار ديگر ماهی بگيرند، بيگمان اگر کسی از کشته شدن حسين به نان و نعمتی رسيده باشد همينها هستند و بگمانم که در هر محرم هم اينان هستند که در دل شادي ميکنند که دوباره دکان نان‌دانی آخوندی برپا خواهد شد.
ولی برای ملت نوروز همان روز نو است که پس از زمستانی سخت رخسار مينمايد، و آن روزی نيست جز اول فروردين.
نوروزتان را پيشاپيش تبريک گفته سالی بدون آخوند و عمامه برايتان آرزو دارم.

.¨:..:¨….¨:..:¨…:¨….¨:..:¨.

نوروزتان پیروز
[۱]: علاقمندان به برپاکردن صفحه‌ای به این منظور چنانچه موافق باشند مطالبشان را در باره نوروز برای من بفرستند تا صفحه‌ای را برای این مهم راه بیندازیم، چیزی مثل همان صفحه تحریم انتخابات و تحریم اریکسون، اما اینبار تحریم محرم.

نوشته: در ساعت: 10:54 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on جنگ[۱] جمشيد جم و امام  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی