Mar 22 2003

دیشب این جمله رو توی

نوشته:     :::       Comments Off on دیشب این جمله رو توی

دیشب این جمله رو توی وبلگم نوشتم(The World is Fucking Itself). این جمله احساسی بود که تماشای صحنه‌های جنگ از کانال CNN بمن داد. حالا بعد از تماشای چند ساعت بیشتر، و مرور تاریخ انسان به این نتیجه رسیده‌ام که احساسی که داشتم چیزی است که از درون من نا خود آگاه بیرون ریخته.
در این لحظه که این سطور را مینویسم شدیدآ برای آینده‌ی بشریت نگرانم، باور کنید نه برای آینده‌ی خود بلکه برای آینده‌ی بشریت نگرانم، می‌دانید چرا!؟ چون جهان را در کنترل انسانهایی قرار داده‌ایم که بویی از انسانیت و تاریخ بشریت نبرده‌اند.
عراق گهواره تمدن بشریت است چه آمریکایی‌ها بخواهند چه نه، چه صدام را دیکتاتور بخوانیم چه نه، چه جنگ را آمریکایی‌ها ببرند چه نه، اینها فرقی در اصل موضوع بوجود نخواهد آورد، زمانی که می‌دانیم که انسان در این نقطه از جهان بود که به شهر نشینی روی آورد، در این مکان بود که کشاورزی را کشف کرد، در این نقطه بود که چرخ را اختراع کرد. از اینجا بود که انسان نوشتن را آموخت. در همین منطقه بود که اولین انسانها با خوردن اولین آبجو کشف شده به مستی روی آوردند تا شاید از این همه حماقت خود (بشریت) فرار کنند. می دانستید که این کاخهایی را که متعلق به صدام است و هر شب بمباران می‌کنند کجا واقع شده‌اند؟ کاخهای صدام حسین در نزدیکی قدیمی ترین بناهای تاریخی جهان بناشده‌اند. اگر برای جان انسانهای بی‌گناه ارزشی قائل نیستید حداقل برای تاریخ بشریت نگران باید بود. این بمبارانها آثار تاریخ بشریت را نابود خواهند کرد. امشب انسان باید برای خود بگرید همین و دیگر هیچ.

نوشته: در ساعت: 5:04 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دیشب این جمله رو توی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی