Apr 04 2003

کجاشو دیدیت اگه ولمون کنن

نوشته:     :::       Comments Off on کجاشو دیدیت اگه ولمون کنن

کجاشو دیدیت اگه ولمون کنن مینی‌ژوپ هم می‌پوشیم!
الن اسکيولينو گزارشگر نيويورک تايمز در تهران گفتوگويي داشته با زهرا اشراقي نوه دختري آيت الله خميني و همسر محمدرضا خاتمی. محتوای این مصاحبه از نظر من بی‌اهمیت است چون ما ایرانی‌ها میدانیم که مذهب در خانواده ملاها فقط برای سوء استفاده است نه چیز دیگری. چیزی که مرا به نوشتن این مطلب واداشت برداشت خبرنگار خنگ است که هنوز به این درک نرسیده که اگر نواده خمینی مطلبی را به یک خبرنگار آمریکایی میگوید، نه برای خوراک داخل ایران که برعکس برای خوراک مقامات آمریکایی است تا شاید باعث شود تا حمایت خود را از این خاندان بیشتر کنند و فشار بیشتری بر طرفداران خامنه‌ای بیاورند، تا باز شاید خانم بتواند در آینده‌ی نزدیک ملکه‌ی ایران شوند!!. همانطور که در خبر دیگری ایشان بلافاصله همه چیز را انکار می‌کند و می‌گوید که اصلآ چنین چیزی نگفته.
حالا شما خود هر دو خبر را بخوانید و طرز آرایش و چهره خانم را ببینید تا متوجه شوید که ایشان برخلاف چیزی که می‌گویند درست همان چیزی هستند که خبرنگار نیویورک تایمز می‌نماید.
از همه جالب‌تر این است که خانم اشراقی می‌فرمایند: “اين خبرنگار در يك مجلس زنانه در منزل وي حضور پيدا كرده و صرفا با او يك گفت و گوي خصوصي انجام داده و مصاحبه اي در كار نبوده است” [دنباله‌خبر] خوب یکی نیست از این خانم اشراقی بپرسد که خانم جان اصلآ شما چرا یک خبرنگار آمریکایی (شیطان بزرگ) را به یک مجلس زنانه راه دادی! مگر شهر هرت است!! ناسلامتی شما نواده‌ی نماینده خدا بر روی زمین هستید!!! هر غلطی که دلتان خواست که نمی‌توانید بکنید. یا اینکه یک مملکت است و دوقانون (البته بهتر است بگویم صد قانون)، برای شما خوب است برای دیگر بد!؟ تازه از اینها که بگذریم خانم انکار هم نکرده فقط گفته که این مصاحبه نبوده بلکه یک گفتگوی خصوصی بوده، بقول شیرازی‌ها، گوه نیست ککه است!؟

نوشته: در ساعت: 10:11 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on کجاشو دیدیت اگه ولمون کنن  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی