Apr 10 2003

میگم بیایید این دوتا را

نوشته:     :::       Comments Off on میگم بیایید این دوتا را

میگم بیایید این دوتا را “هاشمی رفسنجانی و دیک چینی” را به درشکه‌ای ببندیم و بجای خر ازشان کار بکشیم، اینها شباهتهای زیادی با هم دارند، هر دو مکار، منفعت طلب، پررو و پول پرست هستند. این آقای چینی از روزی که جنگ شروع شده بود دیگر اثری از او دیده نمی شد و جورج بوش مشنگ را جلو می‌انداخت تا هرچه فحش در جهان داده می‌شود حواله او شود و حالا دیروز بعد از اینکه عراق تقریبآ در کنترل آمریکا درآمد، حضرتش از مخفی‌گاه بیرون آمد و اولین چیزی هم که گفت این بود که باید شرکت نفت عراق را خصوصی کرد. هاشمی هم برطبق این خبر بناست جام زهر را بعد از اینکه به اون یکی رهبر الاغ قبلی خوراند حالا بناست به خورد این یکی هم بدهد، خبر را بخوانید:
حمايت رفسنجاني از مذاكره با آمريكا : طرح مذاكره با آمريكا به همه‌پرسي مردم گذاشته شود
خبرنگار «رويداد» روز چهارشنبه مطلع شد: هاشمي رفسنجاني مصاحبه مفصلي با مجله راهبرد كه فردا منتشر مي‌شود كرده است. وي در مصاحبه ديگري مذاكره با آمريكا را به مصلحت دانسته و گفته است: «اگر طرح آن توسط مجلس تهيه و به‌عنوان مصلحت به مجمع ارجاع شود آن را بررسي مي‌كنيم.» وي پيشنهاد كرده طرح مذاكره با آمريكا به همه‌پرسي مردم گذاشته شود.
نگفتم این دوتا مکار ترینند در عوض اون دوتا مشنگ تشریف دارند، هم بوش و هم رهبر چلاغ خودمان، فقط بلدند هارت و پورت کنند. یکی نیست به این حرامی بگوید خوب اگر هم بناست مذاکره‌ای انجام شود دولت انجام میدهد چه نیازی به مجمع تشخیص بیضه‌ی اسلام دارد؟!! مکاری را ببینید، از همه موقعیتها میخواهد برای قدرت خود سوء استفاده کند.

نوشته: در ساعت: 12:31 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on میگم بیایید این دوتا را  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی