Apr 17 2003

دبير مجمع تشخيص مصلحت بیضه

نوشته:     :::       Comments Off on دبير مجمع تشخيص مصلحت بیضه

دبير مجمع تشخيص مصلحت بیضه اسلام ناب محمدی فرموده اند:
آمريكايي‌ها طالب مذاكره نيستند وگرنه چراغ سبزهايي در زمان رياست جمهوري آقايان هاشمي رفسنجاني و خاتمي به آنها داده شده است. در دوران هاشمي، تورگت اوزال و نخست وزير ژاپن به ما گفتند اگر شما به آزادي گروگان‌ها در لبنان كمك كنيد، آمريكا نيز سياست خود را تغيير خواهد داد اما پس از تحقق اين امر هيچ اتفاقي نيفتاد. در دوران خاتمي هم به نهادهاي دولتي دستور داده شد كه در پادگان‌ها و مراكز دولتي پرچم آمريكا را آتش نزنند.
ما شنیده بودیم آمریکایی ها خیلی ساده لوح هستند! ولی نه به این ساده لوحی!! که فقط بخاطر توقف آتش زدن پرچمهایشان شتابان به پابوسی رهبر!! مسلمانان جهان بیایند و باج سبیل بدهند.
ایشان ادامه میدهند: همچنين ما در بحران افغانستان و عراق هم دخالتي نكرديم اما در ازاي آن هيچ امتيازي نگرفتيم.
از قرار معلوم آقایون خیلی عادت دارن با انجام کمترین کاری حق حسابهای هنگفتی دریافت کنند، بهمین خاطر بد عادت شده‌اند و گمان می کنند که آمریکایی‌ها هم به همین سادگی باج سبیل میدهند. وتازه وقتی آمریکایی ها تا کربلا آمده‌اند پس قبول کنید که برای آنها هم راه تهران از کربلا میگذرد و حالا که تا کربلا آمده‌اند بنظرم بجز جام زهرمار به چیز کمتری قانع نخواهند شد.
در ادامه می فرماییند:ايران علاوه بر سلاح‌هاي نظامي از توانايي‌هاي ناشناخته‌اي برخوردار مي‌باشد و نمونه آن حزب الله است كه جزو اولين كشور عربي بود كه توانست اسراييل را شكست دهد. و مصداق آن هم در ايران وجود دارد و اگر مسوولان استراتژي مناسبي را به موقع اتخاذ كنند آمريكاييان نمي‌توانند از طريق نظامي به اهداف خود برسند.
البته ایشان اگر می‌فرمودند توانایی های ایران چیست بد نبود و مارا مجبور به حدس زدن نمی کردند، تا آنجایی که ما میدانیم آقایان بجز گاز معده سلاح خطرناک دیگری در اختیار ندارند.
یکی نیست به این آقای دکتر!! بگوید، مربا جان!! شما هنوز فرق بین کشور و گروه را نمی دانی بیخودی اظهار فضله نکن جانم مگه مجبوری!! در هر موردی اظهار نظر کنی!! در مورد استراتژی و اینجور چیزهایِ سخت سخت هم بهتر است قبل از اظهار فضله با دکتر!! الله کرم تبادل نظر کنی چون از قرار معلوم او هم دکترای!! استراتژی یک چیزی را داره.
بیخود نیست مملکت روی آبه، وقتی هر بچه بازاری شروع میکنه به اظهار فضله وضع از این هم بهتر نخواهد شد.

نوشته: در ساعت: 5:15 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دبير مجمع تشخيص مصلحت بیضه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی