May 09 2003

اخباری از بلاد اسلام! مملکت

نوشته:     :::       Comments Off on اخباری از بلاد اسلام! مملکت

اخباری از بلاد اسلام!
مملکت صلواتی که میگویند همین است از قرار معلوم یک پاسدار زوراش از رئیس جمهور اون مملکت خراب شده بیشتره، میگی نه!؟ خوب پس اینو بخون تا دیگه نگی نه!.
وزارت پست: برخورد‌های اخير كار ما كه نبود !
ايسنا : مدير كل روابط عمومی وزارت پست گفت:« برخوردهای اخير با ISPها از سوی ما نبوده است.»
فرهاد سپه‌رام درباره پلمپ شدن تجهيزات برخی ISPها توضيح داد:« طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هرگونه برخورد با تخلفات ISPها و ICPها به عهده وزارت پست گذاشته شده است كه اين وزارتخانه و همچنين شركت مخابرات در صورت وجود تخلف، از طريق قوه قضاييه و با ضابطان نيروی انتظامی وارد عمل می‌شود.»
وی خاطرنشان كرد:« برخوردهای اخير از جانب ما نبوده است و ظاهرا حركتی برای جمع‌آوری آنتن‌های ماهواره‌ای صورت گرفته كه در اين رابطه هيچ تفكيكي ميان منازل و يا ISPها ،ICPها نبوده و آنتن‌های ماهواره‌ای جمع‌آوری شده است!!!»
درچنین مملکتی اگر سنگ روی سنگ بند شود نشان از اعجاز است، چون زمانی که خر صاحب‌اش را نمی‌شناسد چگونه امکان دارد که حزب‌الله رهبرش را بشناسد.
این هم یک خبر دیگه:
لاريجاني با توهين به جايگاه مجلس ضمن «كشكي» و بي‌اساس خواندن گزارش تحقيق و تفحص مجلس درمورد تخلفات صدا و سیما گفت: مناسب نبود پس از 9 سال كار، اين گونه پاسخ زحمات ما را بدهند و اين به دليل فضاي “سياسي كاري” حاكم بر كشور است.
یکی نیست میکروفن بگیر جلو این شاگرد چرچیل و بپرسه، حضرت آقا ما به چه زبانی به شما بگوییم که قدم رنجه فرموده از این کارها دیگر نکنید. شما را به خیر و ما را به سلامت، بای بای، بابا به چه زبانی به شما باید گفت ملت شمارا آنجا می‌خواهد که عرب نی‌انداخت، والله ما که زبانمان به قول شیرازی ها چوق شد (چوب شد) . اگر کسی زبان خری بلد است این جمله ی مارا برای تخم و ترکه چرچیل ترجمه کند “آقا برو به جهنم”

..:¨:..:¨:..:¨:..:¨:..:¨:..

مبارک است انشاالله:
کمال خرازی وزير امورخارجه ايران عصر ديروز (هفتم مه) در جمع خبرنگاران در کشور لوکزامبورگ گفت که کشورش تمايل دارد روابط خود را با همه کشورها حتی با آمريکا گسترش دهد.
نگفتیم که همین روزها آیت‌الله بوش و آیت‌الله‌هین خامنه و رسمنجانی هم، با هم عقد اخوت و برادری می‌بندند، و مشغول کون‌کونک کردن می‌شوند!؟ مگر یادتان رفته چه زود صدام افلقی تبدیل شد به برادر جان جانی صدام، و رهبر مسلمین و صدام هر روز یک وعده برای همدیگر سرقدم می‌رفتند!؟
آخوندی که حاضر است برای یک پُرس خورشت قیمه صدبار حسین را شهید کند و زینب را به دم توپ بفرستد مثلمآ برای دلارهای سبز حاضر است مملکت که هیچ حتی خواهر و مادر خود را هم پیش کش بوش کند.

نوشته: در ساعت: 12:23 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on اخباری از بلاد اسلام! مملکت  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی