May 11 2003

بپاخیز هموطن ازقرار معلوم مساله‌ی

نوشته:     :::       Comments Off on بپاخیز هموطن ازقرار معلوم مساله‌ی

بپاخیز هموطن

ازقرار معلوم مساله‌ی سانسور واقعی است و تا آنجایی که از اخبار می‌توان استخراج کرد حکومت ايران موضوع سانسور اينترنت را به طور جدي در دستور کار خود قرار داده است. و با افزایش فشار بر آی‌اس‌پی‌های “غیر خودی” آنها را مجبور به سانسور می‌کند. ساینهایی که گویا تا کنون سانسور شده‌اند: حرفهای یک الپر
در مورد ایران راه دیگری هم وجود ندارد چونکه ایران یک نقطه اتصال به اینترنت ندارد به همین خاطر رژیم مجبور است ISPها را ناچار به همکاری کند.
عده‌ای از این ISPها متعلق به ایادی رژیم‌اند مثل این یکی http://www.parsonline.net
ملت هم یا باید از خواب خرگوشی بیدار شود و کاری بکند یا برای همیشه خاموش شود!! و برده وار!! مطیع اوامر ملوکانه‌ی‌رهبرقاعداعظم باشد!! انتخاب با ملت است.
مگر نه اینکه اکثر استفاده کنندگان از اینترنت در ایران می‌دانند که مثلآ این شرکت با مخابرات رابطه تنگاتنگ دارد، خوب کار ساده است تحریم اینگونه شرکتها راه چاره ماست. زمانی که دریافتند که همکاری با رژیم ورشکستگی بدنبال دارد مجبور می شوند در مواضعشان تجدید نظر کنند.
همان طور که همه میدانید اتصال ایران به شبکه اینترنت در یک نقطه متمرکز نیست. و این مساله باعث می‌شود که رژیم ملاها برای فیلتر کردن موثر مجبور به اسفاده از روشهای غیر متمرکز شود. رژیم برای اعمال سانسور باید با براه انداختن پراکسی سورهایی در یک به یک شرکتهای سرویس دهند(نقطه های اتصال) این کار را عملی کنند. چنین بنظر می‌رسد که بگیر و ببندهای یکی دوهفته گذشته هم برای همین منظور بوده تا ISPها را مجبور به اطلاعت و سوار کردن پراکسی کنند.
راهکار مبارزه با این ISPها از سه راه قابل پیگیری است.
1. تحریم اینگونه سرویس دهندگان و تهیه سرویس از شرکتهایی که هنوز پراکسی ندارند.
کاربران در ایران باید از خرید کارتهای سرویس دهنده‌گانی که فیلتر می‌کنند خودداری کنند تا این ISPها مجبور به نا فرمانی از رهبر‌قاعده شوند یا ورشکسته.
2. استفاده از سایتها/برنامه‌هایی که بر علیه سانسور راه‌اندازی شده و باز کردن سایتهای سانسور شده از طریق این سایتها/برنامه‌ها قابل اجرا است. برای دریافت یا استفاده از اینگونه سایتها/برنامه‌ها به آدرسهای زیر مراجعه کنید:
بگمان من این بهترین لینک هست : این لینک از همه بدون دردسر تر هست
Anonymizer, Anarchia, Peek-a-booty, این هم صفحه دونلودشون, CGIproxy, The-Cloak, Megaproxy, Megaproxy Secure, Hereisit
باز هم در باره این گونه سایتها خواهم نوشت.
3. فعال کردن ایرانیان خارج از کشور برای دوباره نویسی اخبار(کپی کردن) در مکانهایی که هنوز سانسور نشده‌اند.
من همین‌جا اعلام می‌کنم خودم حاضرم روزانه یک یا دو سایت سانسور شده را در مکانی دیگر در اختیار هموطنان قرار دهم. کار بسیار ساده‌ای است. یک سایت خبری را روزانه با کپی کردن مطالب خبری آن و انتقال آن به یک صفحه دیگر که رژیم هنوز سانسور نمی‌کند. آنقدر این کار را باید انجام داد تا رژیم سرگیجه بگیرد. فراموش نکنید که رژیم هم یک ظرفیت محدودی دارد بیشتر از ظرفیت‌اش که نمی‌تواند فعالیت کند. آنقدر باید تحت فشار قرار گیرد تا از هم بپاشد. فشار ، فشار و باز هم فشار.
اگه بشه بچه‌هايی که از رمز و رموز سرورها واردترند اینگونه بحثها را پیگیری کنند و درباره روشهای فرار از اين فيلترها بنویسند بدک نيست، اطلاع رسانی بهترین حربه برای نابود کردن اشباح است.
یک نگاه هم به این بیندازید:این هم از شاهکارهای دیگر دیکتاتورهای دنیا
اتحاد مایه ی پیروزی است، باید متحد شویم

نوشته: در ساعت: 2:19 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بپاخیز هموطن ازقرار معلوم مساله‌ی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی