Jun 05 2003

بازتولید کوتوله‌ها زمانی که نوشتم

نوشته:     :::       Comments Off on بازتولید کوتوله‌ها زمانی که نوشتم

بازتولید کوتوله‌ها
زمانی که نوشتم از 120 نفر نمایندگانی که نامه به خامنه‌ای را امضاء کردند باید حمایت کرد دلیل‌اش نه این بود که عاشق چشم و ابروی زیبای آنها شده بودم، دلیل‌اش تنفر بیش از اندازه از دیگر اصلاح طلبانی بود از قماش کروبی و شرکا، هاشمی و کارگزاران. فراموش نکنیم که برای مبارزه دو راهکار بیشتر وجود ندارد، یا حمله تمام عیار و شکستن و خورد کردن و هزینه دادن و هزینه گرفتن سنگین، یا راه و رسمی ملایم تر و طولانی‌تر و کم هزینه‌تر. برای روشن‌تر شدن منظورم به این بریده از یک تحلیل نگاه کنید:

اظهارات و انتقادات چهره های شاخص مجمع روحانيون مبارز و اعلام آمادگی زودرس آنان برای شرکت در انتخابات مجلس هفتم، عملا به معنای آن است که امکان تحقق راهکارهای پيشين اعلام شده در جبهه دوم خرداد مبنی بر استعفا و خروج از حاکميت و يا حتی برگزاری رفراندوم، کمتر از هر زمان ديگر است.
ادامه مقاله

این بدان معنا است که 120 نفر امضاء کننده نامه به انزوا رانده خواهند شد و مجمع روحانیون به رهبری کروبی و کارکزاران به رهبری هاشمی محیط باز تری برای جولان خواهند یافت. آیا این است آنچه ما می‌خواهیم!؟

در مبارزه‌ی امروز ما با این رژیم، بخاطر نداشتن تشکلی منسجم و همگن گاه مجبوریم که از دشمن ِ دشمن ِ خود حمایت کنیم تا بلکه بدترین‌ها را بتدریج به کنج انزوا برانیم و در مرحله‌ی بعد بدها را از صحنه جغرافیای سیاسی ایران کنار بزنیم، راه دیگری وجود ندارد! دارد!؟
با منزوی شدن این نمایندگان در درون رژیم بازتولید کوتوله‌های هاشمی نسب میکروب وار آغاز خواهد شد و باز یک مرحله از نبرد را به رژیم خواهیم باخت و باز روز از نو روزی از نو. در این مرحله باید مخالفین رزیم مواضع بدست آورده را مستحکم کنند تا بتوانند در مرحله بعد از جایگاهی قدرتمندتر به حمله‌ی بعدی بپردازند.
با برداشت‌هایی که من از ایران دارم، اکثریت ایرانیان حاضر به پرداخت هزینه سنگین نیستند، درنتیجه پیش زمینه یک مبارزه‌ی همه گیر و پرهزینه مهیا نمی‌باشد و کسانی که در این شرایط دست به عملیات پرهزینه بزنند منزوی خواهند شد.

نوشته: در ساعت: 4:23 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بازتولید کوتوله‌ها زمانی که نوشتم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی