Jun 17 2003

این دو پاراگراف را بخوانید:

نوشته:     :::       Comments Off on این دو پاراگراف را بخوانید:

این دو پاراگراف را بخوانید:

هنگامي كه دادستان تهران، حكم توقيف يك روزه «كيهان» را صادر كرد، اين اميد به وجود آمد كه قوه قضاييه در صدد است، همزمان با احياي دادسراها، به بازسازي وجهه آسيب‌ديده خود همت گمارد و خود را از اتهام سنگين «جناحي بودن» تبرئه كند.
البته هرچند كه حكم توقيف موقت «كيهان» آن هم براي يك شماره در مقايسه با احكام صادره براي روزنامه‌هاي جناح ديگر، بسيار سبك بود لكن بايد به اين نكته توجه داشت كه تعطيلي 24 ساعته «كيهان» بيش از آنكه توقيف «يك شماره» باشد، «پيامي معنادار» به شمار مي‌رفت؛ پيامي كه با دستگيري چند عضو گروه فشار از جمله چهره شاخص آنها «سعيد عسگر» به شيوه ديگري دوباره فرستاده شد.

اگر گمان می‌کنید که این نوشته یک نشریه‌ی مخالف رژیم در خارج از کشور است کاملآ در اشتباه هستید. این نوشته ها از سایت خبری آقای رضایی، دوردانه‌ی آقای هاشمی است که تازگی‌ها بعد از اینکه از آتن برگشتند گویا از آمریکایی‌ها دستور گرفته‌اند که به این سبک بنویسند، و یا اینکه آقازاده که فرار کردند رفتن پیش عموسام برای پدر گرام شون پیغام فرستادند که مواضب باشید هوا پسه و قمر در عقربه ایشان هم گمان میکنند که با رنگ عوض کردن یک شبه می‌شود مردم را فریب داد.

نوشته: در ساعت: 1:31 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on این دو پاراگراف را بخوانید:  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی