Jun 26 2003

با عرض معذرت از مردم

نوشته:     :::       Comments Off on با عرض معذرت از مردم

با عرض معذرت از مردم ايران بخاطر اينكه بعنوان يك ايراني زودتر از رژيم منفور جمهوري اسلامي از حمايتهاي آمريكا و جرج بوش از دانشجويان انتقاد نكردم، ولي حداقل عرض ميكنم كه انگيزه من با انگيزه ملايان كاملاْ با هم متفاوت هستند.
امروزه كه كارد نيز از استخوان مردم ايران گذشته و فريادهاي دادخواهيشان حتي ساكنين سبز كره مريخ را هم كر كرده است و ميروند تا با راي و دست خويش، تكليف خود را با رژيم جمهوري اسلامي يكسره كنند، ناگهان پشتيبان و دلسوز است كه از زمين و آسمان براي اين ملت ميبارد. گوئي بوي حلوا براي مفتخورها بدجوري بلند شده است. باز هم ميخواهند سر اين ملت كلاه بگذارند و بعد به ريشش بخندند. نميگويم كه كلاه گذاشتن بر سر ملت ايران غير ممكن است ولي ميگويم كه به آساني گذشته هم ديگر نيست.
كسي بره به آمريكائيها و انگليسيها بگه نفت اعراب و رخت افغانها براتون كم بود كه حالا ميخواين سرا‎غ ايرانيها هم بياين؟
تازه يادتون افتاده كه از خواستهاي ملت ايران دفاع بكنيد؟ چرا پارسال يادتون نبود؟ چرا سالهاي قبلش يادتون نبود؟ چرا موقعيكه يواشكي لوازم جنگي را به پنج برابر قيمت بازار عادي در قبرس به ايران ميفروختيد يادتون به ملت ايران نبود؟ چرا موقعيكه ماهواره هاتون عكسهاي آرايش ارتش ايران را براي صدام حسين تهيه ميكرد بياد ملت ايران و نظام حاكم بر آن نبوديد؟ چرا موقعيكه كمك ميكرديد كه رژيم ملايان بر سر كار مستقر شود بفكر ملت ايران نبوديد؟ چرا وقتيكه طالبان محبوب شما خشخاش ميكاشتند و مثل آبنبات توي منطقه پخش ميكردند، بفكر هيچ ملتي و از جمله ملت ايران نبوديد؟ چرا موقعيكه ايرانيان تلاشها براي كسب آزادي و استقرار دموكراسي در مملكتشان ميكردند و رژيم پهلوي مورد حمايت شما هر بار صداها را در گلو خفه ميكرد، بفكر حال مردم ايران نبوديد؟ ميخواين بگيد كه يكدفعه خواب نما شديد؟ يكدفعه جبرئيل به سراغتان آمد و وحي الهي براتون آورد؟
ميخواستم بگم كه ببخشيدا، جسارت ميشه ها ….. ولي خودتون هستيد. اون همكاراتون رو هم كه در ميون لباس شخصي ها بالا و پائين ميدوند، جمعشون كنيد كه دستتون بد جوري خونده شده. ملت ايران در كنار ملاها حواسشون به اونها هم هست.

نوشته: در ساعت: 2:33 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on با عرض معذرت از مردم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی