Jul 09 2003

چندساعت اول‌اش شبیه به این

نوشته:     :::       Comments Off on چندساعت اول‌اش شبیه به این

چندساعت اول‌اش شبیه به این میمونه که یک گمشده‌ای چیزی داری مدام دنبال گمشده‌ات می‌چرخی بدون اینکه پیداش کنی، بعد به خودت میگی یک سرگرمی چیزی بری خودم پیدا کنم تا شاید از یادت بره که دنبال چیچی می‌گردی. باز هم می‌بینی انگار نه انگار بعد می‌بینی که نه خیر این لامصب ول کن نیست هیچ چیزی نمی‌تونه تورو از فکرش بازداره. تازه می‌فهمی که باید یک راهی برای بدست آوردن‌اش پیدا کنی می‌زنی تو خیابون هیچ کجارو هم بلد نیستی سردرگم از چپ می‌ری به راست باز مثل خرعصاری برمی‌گردی جای اولت، از این می‌پرسی از او ن می‌پرسی، خیر! هیچ احدی نمی‌دونه کجا میتونی یک همچین زهرماری رو بخری .
موسیو سیلوپله: می‌دونید کجا میشه اینترنت خرید ، فرانسوی‌هارو اگه بشناسید می‌دونید که این عجوبه‌ها برای هرچیزی که سر درنیاورند یک شیشکی جانانه نثار طرف می‌کنن بعدش هم میگن “شه پا موا!!” یعنی من چمی‌دونم.
انگار از اش پرسیدی جن رو کجا می‌شه گیرآورد. اصلآ الاغعلی نمی‌دونه اینترنت خوردنی ِ یا پوشیدنی! شیش ماه پیش که شیراز بودم توی هر خراب شده‌ای که می‌رفتی و می‌پرسیدی آقا اینترنت کجا میشه پیداکرد یارو صدا میزد شاگردشو میگفت “بچه برو بیین توی انبار اینترنت مونده یا تموم شده. یک کیلو که چه عرض کنم خروارش رو هم اگه میخواسی بقال سرکوچه در عرض چند دقیقه برات تهیه می‌کرد حالا توی ناف اروپا می‌پرسی آقا اینترنت کجا میشه گیرآورد شیشکی می‌بنده به شکمت!. به این میگن پیشرفت!! نامردا اگه یه چیزی سرشون می‌شد آدم دلش نمی‌سوخت! هیچی حالیشون نیست بر دنیا هم دارن حکومت می‌کنن. مواد خامش رو که از خودمون می‌دزدند، متخصص‌اش رو هم که همگی در جریان‌اش هستید! اول نسل جهان سومی رو تحت فشار قرار میدن بعد که طرف طاقت‌اش تموم شد و از مملکت‌اش فرار کرد مثل ماهی گیری که از آب گل‌آلود ماهی می‌گیره پناهنده می‌گیرند و رشد اقتصادی‌شون رو از این راه تامین می‌کنن. من خار این دنیای نامرد رو گاییدم.

نوشته: در ساعت: 1:38 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on چندساعت اول‌اش شبیه به این  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی