Aug 01 2003

کسانی که کشتی گرفته‌اند و

نوشته:     :::       Comments Off on کسانی که کشتی گرفته‌اند و

کسانی که کشتی گرفته‌اند و به فنون آن آشنایی دارند می‌دانند که یکی از شگردهای این ورزش این است که کشتی گیری بتواند بدل فنون را به کشتی گیر مقابل وارد کند حتی بعضی کشتی گیران نیز به بدل کار معروف‌اند.
حالا با خواندن این خبر در سایت خبری امروز که متعلق به اصلاح طلبان!! ست شاید بتوان اینها را هم بدل کار سیاسی خواند با هم بخوانیم:
رفسنجاني خواهان كناره‌گيري مرتضوي است
سياست روز(9/5) نوشت: روز گذشته يكي از نمايندگان عضو فراكسيون مشاركت مدعي شد كه هاشمي رفسنجاني هم خواستار كناره‌گيري قاضي مرتضوي شده است و گفت: «رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، در جلسه‌اي تأكيد كرده است كه مرتضوي بايد برود.»
در همين زمينه يك تحليلگر سياسي به سايت امروز گفت: با توجه به نزديكي فكري و سياسي مدير مسئول محافظه‌كار روزنامه سياست روز و مسئولان قوه قضاييه، درج اين خبر بسيار مشكوك به نظر مي‌رسد و احتمالاً به آن منظور درج شده كه دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام رسماً آن را تكذيب كند كه در اين صورت مسأله به نفع قاضي مرتضوي تمام خواهد شد كه از حمايت هاشمي رفسنجاني برخوردار است.
حالا یکی نیست به این سایت امروز بگوید خوب بچه‌های خوب! شما هم که از همان شگرد اسفاده کرده‌اید تا هر دو گروه را در این زمینه خلع سلاح کنید تا نه هاشمی بتواند بگوید که ما همچین چیزی گفته و نه تکذیب کرده‌ایم و چون هم شما میدانید و هم من که هیچ احمقی در شرایط امروز نمی‌تواند به غاضی‌خان مرتضوی نزدیک شود نه رفسنجانی نه شاهرودی نه هیچ کس دیگر چون این آقای غاضی‌خان بدجوری بقول ما شیرازی‌ها چوب دوسر گوهی شده نه این سراش را می‌توان گرفت نه آن سراش را . و شما هم با این کارتان می‌خواهید هاشمی را که همه بعنوان مار سیاست ایران می‌شناسند فریب دهید! تا شاید از سوراخ‌اش بیرون بیاید و خوداش را با تکذیب یا تایید این خبر کنف کند!؟ الحق که سیاست پدر و مادر ندارد.

نوشته: در ساعت: 2:15 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on کسانی که کشتی گرفته‌اند و  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی