Aug 08 2003

خر خودتانید آقای برادر رئیس جمهور

نوشته:     :::       Comments Off on خر خودتانید آقای برادر رئیس جمهور

بعضی ها آنقدر پرو تشریف دارند که آدم نمی‌داند به چه طریق گفتار این اشخاص را بررسی و تجزیه و تحلیل کند یا شاید اصلآ نیازی به این کار نیست، چون این اراذل خود بخوبی می‌دانند که هر کاری بکنند رفتنی هستند بهمین خاطر هم افکار عمومی را به تخم خود حساب کرده و هر گوهی دلشان خواست می‌خورند. برای روشن شدن موضوع به سخن پراکنی های برادر محترم! رئیس جمهور توجه فرمایید تا خدمتتان عرض کنم منظورم چیست.
عزم جدي شوراي نگهبان براي رد صلاحيت كانديداهاي مجلس هفتم
محمدرضا خاتمي، در جلسه اخير نمايندگان عضو «فراكسيون مشاركت» گفت: دو لايحه رئيس ……
همچنين وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا صحبت‌هاي رئيس جمهوري پاسخ به نامه افراد تندرو بود، گفت: به هيچ‌وجه، اگر متن كامل صحبت‌هاي ايشان منتشر مي‌شد، مواضع خاتمي، روشن مي‌شد و اين كه چه كساني همراه و همفكر خاتمي هستند نيز آشكار بود. بخشي از صحبت‌هاي رئيس جمهوري، به اين علت منتشر نشد كه آقايان اين سخنان را مصادره به مطلوب كردند. منبع خبر
خیلی عذر می‌خواهم من واژه‌ای بهتر از کس شعر برای گفته‌های برادر محترم! رئیس جمهور نیافتم اگر شما یافتید مرا هم خبر کنید. ایشان یا خیلی خر تشریف دارند که نمی‌دانند برای انتشار سخنان گوه هربار رئیس جمهور خود ایشان هزار و یک راه برای انتشار سخن انشان در دسترس دارند، اگر آقای رئیس جمهور برای حفظ بیضه اسلام ترجیح می‌دهند که سخنانشان را تیکه تیکه بگویند و یا خودسانسوری کنند یا لاپوشانی، این را باید به حساب آقای رئیس جمهور گذاشت نه کس دیگر. همه چیز را نمی‌توان به گردن اقتدارگرایان انداخت این موضوع را دیگر هر ناوارد در مسائل سیاسی ایران هم فهمیده. خر خودتانید آقای برادر رئیس جمهور. خاک برسر آن رئیس جمهوری که نتواند حرفهای دل‌اش را بگوش رای دهندگان‌اش برساند! یک همچین رئیس جمهوری بدرد لای جرز می‌خورد.

نوشته: در ساعت: 11:51 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خر خودتانید آقای برادر رئیس جمهور  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی